Heb hier nog een klein bodempje Bowmorequote:
Oke haten is dan weer een groot woord, misschien overdreef ik met dequote:Op vrijdag 29 december 2017 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Normaaltjes vinden mag, smaken verschillen, maar haten vind ik teveel van het 'goede'
kun je weer lekker lang op wachtenquote:
Dit jaar PSVquote:
Mag hopen wij niet te lang meerquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
kun je weer lekker lang op wachten
Pensioen veilig stellenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer van Queen is net als We Will Rock You echt afgrijselijk. Wat waren ze denkende?
Heb jij formule 3 gereden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:10 schreef Chiappucci het volgende:
Dit horen na het winnen van een toernooi in de F3 was wel episch
Dit nummer is ook puur geschreven voor de participatie van het publiek tijdens liveshows.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer van Queen is net als We Will Rock You echt afgrijselijk. Wat waren ze denkende?
Komend jaar komt de schaal weer terugquote:
Is al meerdere keren gebeurd hier hoorquote: