Hallelujahquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit was wel de beste van de Quo.
Dit staat hoogsowieso heb ik het gevoel 1 Cohen notering ergens gemist te hebben
Dit is zeker niet zijn beste neequote:
Ohja, het was de NSquote:
die duurt nog wel effe, net als suzanne en so long marianne. hopelijk niet in de nacht.quote:
Dat ga ik niet verklappen, makker. Ik ga naar hopelijk het definitieve einde van het tijdperk Taylor kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die duurt nog wel effe, net als suzanne en so long marianne. hopelijk niet in de nacht.
Ik zit op de bank met mijn kattenquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een vorige was al voorbij gekomen, maar die was prive... dus die ga ik hier niet delen
1x per jaar is genoegquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit wel
Maar het gaat mij toch ook wel snel vervelen
twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
ik heb wel t zelfde eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit wel
Dat eigenlijk jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit wel
EEN SCHANDAAL!!!quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, voor alle liefhebbers van Marisa, zojuist op Twitter retweette ze deze tweet én ze reageerde erop:
[ link | afbeelding ]twitter:studio_marisa twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 22:08:50@ThijsFiselier @NPORadio2 Ik was er weer helemaal klaar voor en zat vol wilde plannen maar ben dit jaar niet benaderd, snik. reageer retweet
Is goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet verklappen, makker. Ik ga naar hopelijk het definitieve einde van het tijdperk Taylor kijken.
Waarom staan er vooral mindere nummers van Leonard in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die duurt nog wel effe, net als suzanne en so long marianne. hopelijk niet in de nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |