Ik merk dat jij niet echt meedoet met het dramatische en theatrale in dit topic.quote:
Jammer, want dat was nou net de intentie van de spelers.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, dit zorgt er niet voor dat ik weer het darts kijken ga oppakken
Dan ga ik dansen van de pretquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit is echt een vreselijk slechte wedstrijd en de winnaar gaat door Cross naar huis gegooid worden
Dit is een fascinerende wedstrijd, ook al zijn de gemiddeldes wat lager dan verwacht (maar ook niet kwartfinale onwaardig), en tegen Cross moet ik het nog maar zienquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit is echt een vreselijk slechte wedstrijd en de winnaar gaat door Cross naar huis gegooid worden
Maakt ook niet uit, Lewis wint toch wel .quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis-Taylor is de finalequote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Cross komt niet meer bij van het lachen, wie deze wedstrijd ook wint gaat er echt keihard af.
Achtergrond muziekquote:Op vrijdag 29 december 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Raya van Mattaveld opeens 180 linkerbaan
Cross en deze 2 gooien als een patatje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:04 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat zou de halve finale zijn dan, jongen.
Wat weer niet rullevant is voor het feit dat de winnaar van Taylor - Anderson tegen Lewis in de halve finale speelt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cross en deze 2 gooien als een patatje.
Koude handen genot.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb nu al zin in het interview met Raya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |