Alledrie oh-jaatjes zeker.quote:
ik ken het alleen in gemalen versie als goedkoper alternatief voor amandelenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dat pitten van abrikozen plotseling iets zijn om te gaan eten?
Echt hèquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een lekker smerige baslijn ook![]()
![]()
Alle verplichtingen voor dit jaar gehad nu?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Cursus zit erop voor deze week...
mijn paps en mams komen zo met mijn dochtertjes om me op te halen en rijden me naar huis. Heb de kleine Pippies drie dagen niet gezien!
Ik wou bijna zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
Jaaaaa
Ik bedoel: Oja, deze ken ik toch wel!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
Jaaaaa
Ik bedoel: Oja, deze ken ik toch wel!
Ik mag het voor je hopen, alhoewel het niet zonder meer kennen van die titels je een twijfelachtige eer geeft...quote:
och jee, strafkamp was het, niks cursusquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
mijn paps en mams komen zo met mijn dochtertjes om me op te halen en rijden me naar huis. Heb de kleine Pippies drie dagen niet gezien!
Dirt, een genot voor het gehoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso maakt Alice in Chains smerig lekkere muziek
Luister het veel te weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso maakt Alice in Chains smerig lekkere muziek
Jep!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alle verplichtingen voor dit jaar gehad nu?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep!
Maar mevrouw Pippen vindt dat ik te veel naar beeldschermen zit te loeren, dus ik kan nog niet de komende 55 uur non-stop Fokken...
Fijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
wat een kenauquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep!
Maar mevrouw Pippen vindt dat ik te veel naar beeldschermen zit te loeren, dus ik kan nog niet de komende 55 uur non-stop Fokken...
Dat is dan wel weer heel fijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Tong80 ongetwijfeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:11 schreef asco het volgende:
Elvis.![]()
Jammer dat niemand hier mooie anekdotes uit die tijd heeft.![]()
Mijn pa zat toen in het leger en hij heeft het er nu nog over.
precies. je ziet haar het hele jaar alquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Laat een man even rustig op zijn zolderkamer zitten. Ja toch?
Over the king gesproken, nog steeds een schande dat King's Call van Phil Lynott er niet instaatquote:
Zekers jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Over the king gesproken, nog steeds een schande dat King's Call van Phil Lynott er niet instaat
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Over the king gesproken, nog steeds een schande dat King's Call van Phil Lynott er niet instaat
Een van de betere uurtjes inderdaadquote:
Even doorbijten nog! maar met dit uurtje aan muziek is dat een eitje!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was ik in mijn eentje.... nog een half uur!
Nou vanmiddag waren er ook al wat genots uurtjes hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een van de betere uurtjes inderdaad
Dat dat ooit op 1 heeft gestaan is toch wel het grootste bewijs van #lijstmanipulatiequote:
Soms moet je ook een keer genietenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb port. Straks lekker pizza.![]()
Ik word viesdik deze maand
Volgens mij hoorde ik net voor de 2 keer: 649.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Meike26 het volgende:
Ben ik nou gek of werden de afgelopen twee platen aangekondigd netnummer 649 ?
Die hebben toch alleen behind blue eyes gekofferd?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Poppejans het volgende:
Doe mij maar de versie van Limp Bizkit
Aangezien dit met 648 werd aangekondigd denk ik van welquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Meike26 het volgende:
Ben ik nou gek of werden de afgelopen twee platen aangekondigd met nummer 649 ?
De Wiequote:
Portquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Ja het gaat mis mens0n!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net voor de 2 keer: 649.
Neen ook dezequote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die hebben toch alleen behind blue eyes gekofferd?
Hier Paellaquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het soms wel lekker.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Port![]()
Alsof je siroop drinkt
En Rollin van Creedence Clearwater Revivalquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Port isquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Port![]()
Alsof je siroop drinkt
Nein, ook Faith. Die vond ik wel leuk gelukt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
moet ook met een lekker kaasje erbijquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Port![]()
Alsof je siroop drinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |