Alledrie oh-jaatjes zeker.quote:
ik ken het alleen in gemalen versie als goedkoper alternatief voor amandelenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dat pitten van abrikozen plotseling iets zijn om te gaan eten?
Echt hèquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een lekker smerige baslijn ook![]()
![]()
Alle verplichtingen voor dit jaar gehad nu?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
Cursus zit erop voor deze week...
mijn paps en mams komen zo met mijn dochtertjes om me op te halen en rijden me naar huis. Heb de kleine Pippies drie dagen niet gezien!
Ik wou bijna zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
Jaaaaa
Ik bedoel: Oja, deze ken ik toch wel!
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
Jaaaaa
Ik bedoel: Oja, deze ken ik toch wel!
Ik mag het voor je hopen, alhoewel het niet zonder meer kennen van die titels je een twijfelachtige eer geeft...quote:
och jee, strafkamp was het, niks cursusquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
mijn paps en mams komen zo met mijn dochtertjes om me op te halen en rijden me naar huis. Heb de kleine Pippies drie dagen niet gezien!
Dirt, een genot voor het gehoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso maakt Alice in Chains smerig lekkere muziek
Luister het veel te weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso maakt Alice in Chains smerig lekkere muziek
Jep!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alle verplichtingen voor dit jaar gehad nu?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep!
Maar mevrouw Pippen vindt dat ik te veel naar beeldschermen zit te loeren, dus ik kan nog niet de komende 55 uur non-stop Fokken...
Fijnquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
wat een kenauquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep!
Maar mevrouw Pippen vindt dat ik te veel naar beeldschermen zit te loeren, dus ik kan nog niet de komende 55 uur non-stop Fokken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |