Ook wel Bassgenot datquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Come Together dit uur.
Pas sinds 2013 in de lijst.Nog steeds een van de grootste blunders van Radio 2.
Ja, zo kan je het ook bekijken.quote:
3FM bashen was toch in?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken.
Ik laat liever geen mogelijkheid onbenut om Radio 2 te bashen.
Dat merken wequote:Op vrijdag 29 december 2017 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken.
Ik laat liever geen mogelijkheid onbenut om Radio 2 te bashen.
Wat heb ik gemist dat pitten van abrikozen plotseling iets zijn om te gaan eten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:01 schreef alopio het volgende:
Bejaarde kan niet lezen en gaat bijna dood
Iemand die al dood op de grond ligt nog een trap na geven heeft weinig zin.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Zolang Annemieke maar buiten schot blijft
Iets Limburgs denk ik, die mensen zijn een beetje apart daarquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dat pitten van abrikozen plotseling iets zijn om te gaan eten?
Ik merk het. Niet dat dat nu iets nieuws is hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Iets Limburgs denk ik, die mensen zijn een beetje apart daar
Dat eten we als we iets met banketbakkersspijs etenquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dat pitten van abrikozen plotseling iets zijn om te gaan eten?
Hoeveel heb ik inmiddels? Ben ook even een kluizenaar vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:04 schreef Isorden het volgende:
Pffff al bijna aan de 700 posts vandaag
Ik heb echt geen leven
Je loopt er precies 100 achterquote:Op vrijdag 29 december 2017 17:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik inmiddels? Ben ook even een kluizenaar vandaag
Jij was natuurlijk al vroeg opquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk al vroeg op
Goeie grap!quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:04 schreef MTheBassman het volgende:
643 Blueberry Hill Fats Domino
642 I Will Wait Mumford & Sons
641 Alive & Kicking Simple Minds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |