Volgend jaar wel toch? Ik denk dat Bløf of Marco Borsato met alle liefde een plaatsje af staat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat famke louise eigenlijk niet in de lijst?
Dan is ze gelukkig allang weer vergetenquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar zijn de stemmers nog te jong voor, wacht maar vijf jaar
Vijf jaar om ze op te sporen en uit te roeien dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar zijn de stemmers nog te jong voor, wacht maar vijf jaar
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef Cee het volgende:
Voor Paul Rabbering is het heel vaak Krystlnacht.
Sorry deze was écht heel slecht.
Gister toch? Over die Mercedes Benz...quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat famke louise eigenlijk niet in de lijst?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef Cee het volgende:
Nou dat soort figuren zijn net als herpes hoor. Vervelend, je krijgt er jeuk van en je komt er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan is ze gelukkig allang weer vergeten
Glimlach in de sportschoolquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef Cee het volgende:
Ja het liedje hequote:
Kristlzucht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:13 schreef Cee het volgende:
Mooie titelquote:
Ik heb liever herpes dan dat ik naar die zooi moet luisterenquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou dat soort figuren zijn net als herpes hoor. Vervelend, je krijgt er jeuk van en je komt er nooit meer vanaf
Wir Sind Heldenquote:
Mercedes-Benzly of Honda?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gister toch? Over die Mercedes Benz...
Muziek lekker hard danquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:14 schreef Diaan73 het volgende:
we zitten nog met z'n tweetjes op de afdeling. Volgens mij zit er verder bijna niemand meer in het gebouw.
quote:
Ik ook.quote:
Niet spannend.quote:
Heino en Freddy Breckquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wir Sind Helden![]()
Juli
Klee
Rosenstolz![]()
Glasperlenspiel
Sportfreunde Stiller
Jupiter Jones
Kettcar![]()
Silbermond
Madeline Juno
Nena
Ik mis Tocotronic in dit lijstje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wir Sind Helden![]()
Juli
Klee
Rosenstolz![]()
Glasperlenspiel
Sportfreunde Stiller
Jupiter Jones
Kettcar![]()
Silbermond
Madeline Juno
Nena
Ik mis Heintje en Freddy Quinnquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis Tocotronic in dit lijstje.
Vannacht bij Black Eyed Peasquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:15 schreef Kyran het volgende:
Kap eens met sit downs!
Alleen Corey Taylor mag dat!
Ja die ken ik iets minder goed, ben een millennial die pas halverwege de jaren 00 intensief naar muziek ging luisteren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis Tocotronic in dit lijstje.
Ik heb hem nog live gezien, in Zwolle.quote:
Zwollequote:
Ik hou ontzettend van jangle pop en madchester en heb er nog steeds vertrouwen in dat jij dit ook hebtquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Weer een kostbaar moment van gelijkenis in muziekwaardering, de sonic boom is nabij.
Nederlandstalige hiphop die jij ook goed vindtquote:
Ik ook, 5 mei.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem nog live gezien, in Zwolle.
Ik had weinig met Typhoon, tot ik ze live zag op Pinkpop, vond het geweldig. En dit nummer live inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef Gretzl het volgende:
TYPHOON GOD![]()
Dit nummer live horen, altijd weer een gekkenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoorn eraf leggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan dan weer niet ivm telefoontjes die we krijgen....
Typhoon is prima jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederlandstalige hiphop die jij ook goed vindt
wordt er eigenlijk gestripsearched bij dat cafe ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef djenneke het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een patsercontrole
Dit nummer is niet eens zes stemmen waard.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef djenneke het volgende:
Stemmen er tegenwoordig maar 6 mensen ofzo?
Hahaha dat mag al helemaal niet. Dat is ook de reden dat ik tot 17:30 uur moet blijven!!quote:
Hier in 18 april 2015, Record Store Day.quote:
Alleen bij 60+ ersquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wordt er eigenlijk gestripsearched bij dat cafe ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |