Ja die ken ik iets minder goed, ben een millennial die pas halverwege de jaren 00 intensief naar muziek ging luisteren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis Tocotronic in dit lijstje.
Ik heb hem nog live gezien, in Zwolle.quote:
Zwollequote:
Ik hou ontzettend van jangle pop en madchester en heb er nog steeds vertrouwen in dat jij dit ook hebtquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Weer een kostbaar moment van gelijkenis in muziekwaardering, de sonic boom is nabij.
Nederlandstalige hiphop die jij ook goed vindtquote:
Ik ook, 5 mei.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem nog live gezien, in Zwolle.
Ik had weinig met Typhoon, tot ik ze live zag op Pinkpop, vond het geweldig. En dit nummer live inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef Gretzl het volgende:
TYPHOON GOD![]()
Dit nummer live horen, altijd weer een gekkenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoorn eraf leggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan dan weer niet ivm telefoontjes die we krijgen....
Typhoon is prima jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nederlandstalige hiphop die jij ook goed vindt
wordt er eigenlijk gestripsearched bij dat cafe ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef djenneke het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een patsercontrole
Dit nummer is niet eens zes stemmen waard.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:16 schreef djenneke het volgende:
Stemmen er tegenwoordig maar 6 mensen ofzo?
Hahaha dat mag al helemaal niet. Dat is ook de reden dat ik tot 17:30 uur moet blijven!!quote:
Hier in 18 april 2015, Record Store Day.quote:
Alleen bij 60+ ersquote:Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wordt er eigenlijk gestripsearched bij dat cafe ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |