Jij met je fucking woordgrappen ook altijdquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat je rust noemt, hele huis zit vol
Ja ergens rond plek 220quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is ie ook. Hij staat ook hoger, als ik het goed heb.
en niet alleen overdag..quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Isorden het volgende:
Dat cafe is ook een behoorlijk crowded house
Ik hoop dat Neil en Tim eens samen touren en materiaal van allebei gaan spelenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Cee het volgende:
Crowded House in de HMH een aantal jaar geleden was één van de leukste concerten die ik ooit heb bezocht.Begon met wat nieuwer werk, iedereen netjes op de stoel, mooi, rustig, tweede helft begonnen de kneiters te komen en toen schoof de boel naar voren en werd het een grote greatest hits bonanza.
Leuke kerel ook die Neil.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Cee het volgende:
Crowded House in de HMH een aantal jaar geleden was één van de leukste concerten die ik ooit heb bezocht.Begon met wat nieuwer werk, iedereen netjes op de stoel, mooi, rustig, tweede helft begonnen de kneiters te komen en toen schoof de boel naar voren en werd het een grote greatest hits bonanza.
Ondergewaardeerde band.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde band.
MOOIE POSTquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:38 schreef richolio het volgende:
JAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"I Bet You Look Good on the Dancefloor" is de single waarmee de Arctic Monkeys in 2005 doorbraken.
In het Verenigd Koninkrijk behaalde de single de nummer 1 positie. In Nederland werd het een minder grote hit en in Vlaanderen helemaal geen. Toch geldt dit zowel in het Verenigd Koninkrijk als in Nederland als het bekendste nummer van de Arctic Monkeys. Ook geldt het nummer als één van de belangrijkste singles uit de jaren '00.
Het nummer gaat over de uitgaanscultuur in de Britse suburbs, waar 'I bet you look good on the dancefloor' een mogelijke openingszin is. Het nummer is echter voornamelijk bedoeld om deze cultuur te bekritiseren, omdat de diepgang en de romantiek er geheel zouden ontbreken; 'there is no love no, no montague's or capulets/just banging tunes and dj-sets, dirty dancefloors and dreams of naughtiness'.
Lyrics
Stop making the eyes at me
I'll stop making the eyes at you
And what it is that surprises me
Is that I don't really want you to
And your shoulders are frozen (cold as the night)
Oh but you're an explosion (you're dynamite)
Your name isn't Rio, but I don't care for sand
Lighting the fuse might result in a bang, with a bang-go!
I bet that you look good on the dance floor
I don't know if your looking for romance or
I don't know what you're looking for
I said I bet that you look good on the dance floor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
From 1984!
I wish you'd stop ignoring me
Because you're sending me to despair
Without a sound yeah you're calling me
And I don't think it's very fair
That your shoulders are frozen (cold as the night)
Oh but you're an explosion (you're dynamite)
Your name isn't Rio, but I don't care for sand
Lighting the fuse might result in a bang, with a bang-go!
I bet that you look good on the dance floor
From 1984!
Oh there ain't no love no, Montagues or Capulets
Just banging tunes 'n' DJ sets 'n'
Dirty dance floors and dreams of naughtiness!
Well I bet that you look good on the dance floor
From 1984!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
GENIETEN.
Vind ik nu net wel weer een beetje een overrated band. Ik zou veel liever Time For Heroes van de Libertines in de lijst zienquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Gretzl het volgende:
AAPJES GODEN![]()
![]()
![]()
I BET That You Look Good on the Dancefloorrrrrrr
AAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FROM 1984![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Werkelijk schandalig, mag allemaal veel hoger van ze.quote:
als ze dan Split Enz doen, ben ik er bij!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Neil en Tim eens samen touren en materiaal van allebei gaan spelen
In het openluchttheater in het Amsterdamse bos schoof ook iedereen naar n paar nummers naar voren. Was prachtig. Toen werd een man die op de eerste rij zat nog boos dat er allemaal mensen voor m gingen staan. Hij naar een bewaker. Zegt die bewaker: ja los dat maar zelf opquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Cee het volgende:
Hun hoogste staat hier op zich wel goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde band.
Soms zeg je opeens iets nuttigsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ondergewaardeerde band.
Deze is iig weer 45 plekken gestegenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Werkelijk schandalig, mag allemaal veel hoger van ze.
Materiaal van allebei natuurlijk. Dan sta ik vooraanquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ze dan Split Enz doen, ben ik er bij!
En ze lult de intro's niet platquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Gretzl het volgende:
Don't Dream It's Over![]()
![]()
Annemieke heeft veruit het mooiste blokje vandaag
Ik sta met een pallet vlaggetjes vooraan. Het mooie was dat ik met een vriendin er naar toe gingen onder het mom van 'oh, lijkt ons wel leuk, nog geen 35 euro kost een kaartje'. Best bestede 35 Euro ooit.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Neil en Tim eens samen touren en materiaal van allebei gaan spelen
Ik zeg louter nuttige dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
;p
Soms zeg je opeens iets nuttigs
tis alleen de verkeerde. Moet natuurlijk Hole in the river (live) zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun hoogste staat hier op zich wel goed.
Een echt Gretz blokjequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Gretzl het volgende:
Don't Dream It's Over![]()
![]()
Annemieke heeft veruit het mooiste blokje vandaag
ik niet, maar ik ben er wel bijquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Materiaal van allebei natuurlijk. Dan sta ik vooraan
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zeg louter nuttige dingen.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In het openluchttheater in het Amsterdamse bos schoof ook iedereen naar n paar nummers naar voren. Was prachtig. Toen werd een man die op de eerste rij zat nog boos dat er allemaal mensen voor m gingen staan. Hij naar een bewaker. Zegt die bewaker: ja los dat maar zelf op
Toen ze headliner waren op PP waren in 2014 eerder weggegaan, nog nooit gedaan bij een concert maar mijn god watquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Gretzl het volgende:
AAPJES GODEN![]()
![]()
![]()
I BET That You Look Good on the Dancefloorrrrrrr
AAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()