Toen waren we nog jong.quote:
Gelukkig, dacht al dat ik de enige was.quote:
Weinig gehoord maar ook niet.quote:
Ik vind alle albums goed. Maar de eerste springt er nog wel bovenuit ja. Laatste is het meest geschikt voor het grote publiekquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is dat laatste album ook wel fijn. De rest is niet bijzonder, 2e half goed half slecht, 3e is niks, 4e niet zo boeiend
Music Box, toen was ik nog jongquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong.
Inderdaad. In de vakantie lekker in de ochtend MTV kijken toen er nog wel ééns clips op kwamenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong.
Dit mag dus niet he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef laxus13 het volgende:
Do i Wanna Know vind ik eigenlijk nog beter
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit mag dus niet he.
Ja, dat is ie ook. Hij staat ook hoger, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:39 schreef laxus13 het volgende:
Do i Wanna Know vind ik eigenlijk nog beter
dat was genot ipv die teen mom crap van nuquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. In de vakantie lekker in de ochtend MTV kijken toen er nog wel ééns clips op kwamen
Dit![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |