Bijna gehapt!quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan de taalvouten die in die berigjes staan. Daar zou zowiezo een filter op moeten.
edit: die op tv bedoel ik.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN, MISTER GEORGE MICHAEL
Ik hapte bijna bij irriteer inderdaadquote:
Straks gezellig na mijn ouders.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Me ipv mij en altijd de laatste n van woorden weglaten
Ik word daar echt kriebelig van.
Gewoon als persoon komt ie niet best naar voren meestal.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:43 schreef Gretzl het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Morrissey? o+
Elton toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk op de piano?
Altijd wel iemand die er in traptquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, want die komt halverwege pas het podium op
Sjors is morsquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Sjors die dood is.
Onee, dat rijmt niet.
Aardig?quote:
Bewust fouten maken is nog lastig. (wil niet zeggen dat mijn Nederlands zo goed is, dat absoluut niet)quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijna gehapt!
Ik hoop wel dat je erger bedoelt ipv irriteer.
Ze doen hem live niet meer tegenwoordig.quote:
Nee, Famke Louisequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze doen hem live niet meer tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:50 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Bewust fouten maken is nog lastig. (wil niet zeggen dat mijn Nederlands zo goed is, dat absoluut niet)
Zo bedoel ik het niet. Hij klinkt aardiglive. Als in, bij sommige nummers die in de top 2000 staan staat erbij:quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aardig?
Het zijn 2 helden die de sterren uit de hemel zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |