Is een soort Oscarmopperkont in het kwadraat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken hem niet, wat heeft ie gedaan?
Ach is toch gewoon een totale debiel die toevallig wat aardige muziek heeft gemaakt.quote:
Nummer 2 hit, 1 hit in sommige landen. Stond ooit op 340 in de T2K.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te denken. Wat doet dit zo hoog.
Ik irriteer me mateloos aan de taalvouten die in die berigjes staan. Daar zou zowiezo een filter op moeten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet Danny dit topic verkopen aan radio 2. Kan dit topic in de banner ipv de tweets en smsjes
Zeg je nou dat we geen kwaliteitsposts plaatsen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Daarvoor zit je hier ook verkeerd toch?
*TRIGGERED*quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan de taalvouten die in die berigjes staan. Daar zou zowiezo een filter op moeten.
m'n dunctquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan de taalvouten die in die berigjes staan. Daar zou zowiezo een filter op moeten.
Verdomme. deze postquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
edit: die op tv bedoel ik.
Me ipv mij en altijd de laatste n van woorden weglatenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:44 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
edit: die op tv bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |