178 is ook wel netjesquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mr. Brightside hoort in de Top 50 thuis.
Nee die is al gereserveerd voor 50x Fleetwood Mac.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mr. Brightside hoort in de Top 50 thuis.
Dat hoeft niet altijd ergens op te slaan...quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:41 schreef Gretzl het volgende:
Human is wel het ultieme bewijs dat de meeste luisteraars dus echt nauwelijks acht slaan op de teksten. WTF slaat deze songtekst op???
Wat een legendarische track diequote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En All the pretty faces
GH5 Genot
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien moet Danny dit topic verkopen aan radio 2. Kan dit topic in de banner ipv de tweets en smsjes
Zou ik helemaal niet erg vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die is al gereserveerd voor 50x Fleetwood Mac.
misschien moet Danny dit topic verkopen aan radio 2. Kan dit topic in de banner ipv de tweets en smsjes
Ik als Dire Straits en Mark Knopfler groupie val echt met de neus in de boter. De enige 2 platen die van Mark in de liist staan, worden beide door Gijs gedraaid en de vorige heeft hij goed verneukt.. Straks What It Is..quote:
Ken hem niet, wat heeft ie gedaan?quote:
Mark Knopfler GODquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik als Dire Straits en Mark Knopfler groupie val echt met de neus in de boter. De enige 2 platen die van Mark in de lisjt staan, worden beide door Gijs gedraaid en de vorige heeft hij goed verneukt.. Straks What It Is..![]()
Echt he. Wat een ontiegelijke lulquote:
Ben dit jaar vergeten te stemmen, maar ik stem elk jaar op What it is. Een van mijn all-time favourites.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik als Dire Straits en Mark Knopfler groupie val echt met de neus in de boter. De enige 2 platen die van Mark in de lisjt staan, worden beide door Gijs gedraaid en de vorige heeft hij goed verneukt.. Straks What It Is..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |