De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog 30 jaar erbij is wel heel optimistisch. Ontwikkelingen gaan snel, tegen die tijd is de radio zeker niet meer rullevant.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen sommige genderneutralen nog mannen waren...
Is er überhaupt ooit hiphop uitgebracht die jij niet vreselijk vindt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik ken hem en vind het een vreselijk nummer
Millenialquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:33 schreef Meike26 het volgende:
Nooit geweten dat American Pie over dat vliegtuig ongeluk ging met o.a. Buddy Holly..
Als werkradio geen ding meer is zal radio wel uitsterven jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog 30 jaar erbij is wel heel optimistisch. Ontwikkelingen gaan snel, tegen die tijd is de radio zeker niet meer rullevant.
Ik ken dat nummer dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een boycot is overdreven omdat ze wel aantal OK-ish nummers hebben, maar toch blijft het bizar dat Bløf de Nederlandse hofleverancier is met 18 nummers en dat tegelijkertijd een classic als Sef - De Leven (waar we nu enkel een stukje van in de commercial van Anderzorg voorbij horen komen) gewoon niet eens meedoet. Luistert de Nederlandse muziekliefhebber überhaupt wel naar de teksten?
Het is ook TV, online streamen, dus komt goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jazeker welquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is er überhaupt ooit hiphop uitgebracht die jij niet vreselijk vindt?
Denk ook niet dat we het tegen die tijd nog hier kunnen bespreken.quote:
Hij heeft zelfs de term The Day That Music Died bedachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:33 schreef Meike26 het volgende:
Nooit geweten dat American Pie over dat vliegtuig ongeluk ging met o.a. Buddy Holly..
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even een beetje bijgeslapen, maar we zijn er nu echt
Gaia
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even een beetje bijgeslapen, maar we zijn er nu echt
Gaia
Niet zo erg ookquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:34 schreef laxus13 het volgende:
Dit hoor ik trouwens alleen in de top2000
Epische track. Sef zou eigenlijk de status moeten hebben van bijvoorbeeld een Boef, Lil' Kleine of Ronnie Flex, maar om de een of andere reden heeft het grote publiek hem nooit ontdekt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer dus helemaal niet.
Daar ga ik inderdaad niet vanuitquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk ook niet dat we het tegen die tijd nog hier kunnen bespreken.
Misschien is fok dan wel uit de luchtquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk ook niet dat we het tegen die tijd nog hier kunnen bespreken.
Dan verhuizen we allemaal toch gewoon naar MuMe?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Misschien is fok dan wel uit de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |