Ik vind dit toch echt drie keer niks en ik ben nog wel iemand die Nederlandse hiphop soms wel kan waarderenquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een boycot is overdreven omdat ze wel aantal OK-ish nummers hebben, maar toch blijft het bizar dat Bløf de Nederlandse hofleverancier is met 18 nummers en dat tegelijkertijd een classic als Sef - De Leven (waar we nu enkel een stukje van in de commercial van Anderzorg voorbij horen komen) gewoon niet eens meedoet. Luistert de Nederlandse muziekliefhebber überhaupt wel naar de teksten?
En Laxus13 zal nu wel antwoorden: 'dat nummer kent de Radio 2-luisteraar niet'quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een boycot is overdreven omdat ze wel aantal OK-ish nummers hebben, maar toch blijft het bizar dat Bløf de Nederlandse hofleverancier is met 18 nummers en dat tegelijkertijd een classic als Sef - De Leven (waar we nu enkel een stukje van in de commercial van Anderzorg voorbij horen komen) gewoon niet eens meedoet. Luistert de Nederlandse muziekliefhebber überhaupt wel naar de teksten?
"You like getting raped?"quote:
Je kende alleen die versie?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er nu echt achter wat voor gedrocht Madonna er van heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
"You like getting raped?"
-No
"That's the spirit"
Onderschat ons Nederlanders niet he. Wij zijn zuurpruimen die overal wel iets over kunnen zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:30 schreef asco het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dit niet-populair zou moeten worden eigenlijk.
Ik ken hem en vind het een vreselijk nummerquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En Laxus13 zal nu wel antwoorden: 'dat nummer kent de Radio 2-luisteraar niet', maar intussen moet iedereen hem toch wel op de een of andere manier in die reclame voorbij hebben moeten horen komen. En de film waar het nummer in zit is ook behoorlijk bekend.
Nog 30 jaar erbij is wel heel optimistisch. Ontwikkelingen gaan snel, tegen die tijd is de radio zeker niet meer rullevant.quote:
Die zit iets meer in het geheugen dan deze.quote:
Toen sommige genderneutralen nog mannen waren...quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:32 schreef asco het volgende:
Oh dit, toen ik er vorig jaar ook eens achter kwam dat dit een man was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |