Erg lang, tot nu toe wordt het ieder jaar populairder lijkt het. Zolang dat het geval is blijft het doorgaan. Dit soort dingen stoppen meestal 3-4 jaar na hoogtepunt en die is nog lang niet bereikt lijkt het.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang denken jullie dat de Top 2000 nog bestaat?
Die wilde ik net posten.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:28 schreef Guanabana het volgende:
Vind het origineel van Madonna beter.
Vreselijke vent idd maar zo'n mooie liedjes gemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijne vent die Don McLean.... sloeg regelmatig zijn vrouw in elkaar enzo... bond haar vast...
Ja leuk allemaal meezingen op American Pie
Is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijne vent die Don McLean.... sloeg regelmatig zijn vrouw in elkaar enzo... bond haar vast...
Ik denk dit ook wel. Sowieso is het een 'rond getal' wanneer ze zeggen 'dit is de laaaaaatste keer'quote:
Ik zie niet in wat hier mis me is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Weird alquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:29 schreef Isorden het volgende:
Oh my my this here Anakin guy
May be Vader someday later - now he's just a small fry
And he left his home and kissed his mommy goodbye
Sayin' "Soon I'm gonna be a Jedi"
"Soon I'm gonna be a Jedi"
Zou niet weten hoe dit niet-populair zou moeten worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Erg lang, tot nu toe wordt het ieder jaar populairder lijkt het. Zolang dat het geval is blijft het doorgaan. Dit soort dingen stoppen meestal 3-4 jaar na hoogtepunt en die is nog lang niet bereikt lijkt het.
Een boycot is overdreven omdat ze wel aantal OK-ish nummers hebben, maar toch blijft het bizar dat Bløf de Nederlandse hofleverancier is met 18 nummers en dat tegelijkertijd een classic als Sef - De Leven (waar we nu enkel een stukje van in de commercial van Anderzorg voorbij horen komen) gewoon niet eens meedoet. Luistert de Nederlandse muziekliefhebber überhaupt wel naar de teksten?quote:Op vrijdag 29 december 2017 11:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een Blof boycot zou welkom zijn.
Het was niet consensualquote:
Op de 50ste editie wellichtquote:Op vrijdag 29 december 2017 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dit ook wel. Sowieso is het een 'rond getal' wanneer ze zeggen 'dit is de laaaaaatste keer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |