Hee het geeft niet hoorquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Over de gevolgen en het gedrag van Billy wat ze wel aan zien komen.
Lijkt me logisch. Hebben ze al meegemaakt
Drank maakt je lief?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef opabakema2 het volgende:
tt moet andersom
drank maakt meer lief dan goed voor je is
Ja. Zo zien meerderen het. Ik zie het niet zo inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hee het geeft niet hoorik geniet eigenlijk wel van die gesprekken, dan hoor je soms weer wat nieuws en ook dat ze alles door hebben...Maar hypocriet is het vaak wel...
Zou je denken dat Billy die als prive bezit opgeeft dan? Nee neequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef Yaksa het volgende:
Wie gaat er nu slapen in het penthouse? Of wordt dat een luxe B&B?
die wordt aangepastquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:05 schreef Yaksa het volgende:
Wie gaat er nu slapen in het penthouse? Of wordt dat een luxe B&B?
Heb je het gesprek met Beau ook?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Johan slijmen met Madilia .....![]()
[ afbeelding ]
Ben je nog boos op mij - 28 december 2017.
dan deze voor bats ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:08 schreef Tengano het volgende:
Voor Johan![]()
Drank maakt geiler dan goed voor je is
nee zij was in de loods ,de loods was in beeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:08 schreef Zeyina het volgende:
Ik bedenk me net. Demi was wel heel snel terug van het plassen of niet?
Dus die gaat ook buiten achter het Keetje zitten?
Wauw dat is toch wel heel wat met altijd haar aanstelleritis van ik durf niet alleen naar buiten
Nee want Johan ging de fout in, vooral omdat ie een bakkie op had.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:09 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
dan deze voor bats ?
drank maakt jouw slachtoffer gewilliger als dat hij wil ?
Ah ok. Ik wist het niet. Zat niet echt te kijken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij was in de loods ,de loods was in beeld
net om de hoek in de loods gepinkeld ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij was in de loods ,de loods was in beeld
Hier geeft ze toch wel een andere indrukquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:10 schreef Yaksa het volgende:
Beau noemde Johan een eikel.
En dat is ook wat hij is.
Blijf het wel een beetje vreemd vinden, als je daar gewoon toiletten hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:08 schreef Zeyina het volgende:
Ik bedenk me net. Demi was wel heel snel terug van het plassen of niet?
Dus die gaat ook buiten achter het Keetje zitten?
Wauw dat is toch wel heel wat met altijd haar aanstelleritis van ik durf niet alleen naar buiten
Komt goed, hij wordt wakker en ziet gelijk haar huhuhuhuhu-kop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef snetje het volgende:
Toch wel handig dat een Linda en een Madi morgen weer kunnen gaan roddelen... zo weten de andere bewoners ook weer wat ze gedaan hebben... stel dat Johan compleet vergeten zou zijn dat hij Billy heeft gepakt ..of zo iets..
Dan moet je ook ff de minuten daarna laten zien, Toen was het niet meer zo uitbundig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hier geeft ze toch wel een andere indruk
[ afbeelding ]
nee dat evenaart zijn gevoel van morgen nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Johan gaat morgen echt wel spijt krijgen. Moet vast net voelen alsof hij een kadaver langs de berm heeft genomen op de terugweg na een avondje zuipen.
Ze zei al een aantal keer trots, net na het gebeuren. Heb ik toch mijn zin hequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats was niet eens bezopen. Ben benieuwd welke kant ze dit morgen op gaat praten.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
nee dat evenaart zijn gevoel van morgen niet
ik kan het ook niet goed uitleggen
maar het heeft wel iets met necrofilie te maken
En straks weet ze dattie met Jet geneukt heeft.. einde geileglimlach en einde stoere Johan die er pijnlijk achter komt dat de drank meer goed heeft gemaakt dan hem lief wasquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ze al.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En straks weet ze dattie met Jet geneukt heeft.. einde geileglimlach en einde stoere Johan die er pijnlijk achter komt dat de drank meer goed heeft gemaakt dan hem lief was
Niet bezopen bezopen maar ze zat wel al vanaf een uur of 4 aan de wijn. Ze begon samen met de oudjes..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats was niet eens bezopen. Ben benieuwd welke kant ze dit morgen op gaat praten.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:15 schreef Raskolnikow het volgende:
post traumatische bats stoornis...
De lichaamstaal is een heel andere idd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja. Ze wilt niet neuken he, aldus Johan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
De lichaamstaal is een heel andere idd.
maakt niks als bats nou bezopen is of nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik geloof er nix van.. Gluipkutje Boo zit al dagen bij de Konkeltevengroep verongelijkt mee te griepen.. en dat voor Miss PerfectNobodyNergensLastvan..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat weet ze al.
En het boeide haar niet zei ze
die ligt nu nog wakkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van.. Gluipkutje Boo zit al dagen bij de Konkeltevengroep verongelijkt mee te griepen.. en dat voor Miss PerfectNobodyNergensLastvan..
Ze zal er niet over uitgepraat raken, de komende tijd. En ze vroeg al aan Johan of hij lekker had gekrikt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van.. Gluipkutje Boo zit al dagen bij de Konkeltevengroep verongelijkt mee te griepen.. en dat voor Miss PerfectNobodyNergensLastvan..
Met Oud en Nieuw kan er veel gebeuren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:19 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
die ligt nu nog wakker
en ik denk dat ze baalt dat ze haar spelletje met haan te lang heeft door gezet
Tja. Ze wilt misschien ook gaan paaldansen he. Dat vindt ze wel heel leuk. En dan is Johan ook een handig contact natuurlijk met een vriendin in de scenequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, die kan je niet meer wijs maken dat er niks is gebeurdquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:19 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze zal er niet over uitgepraat raken, de komende tijd. En ze vroeg al aan Johan of hij lekker had gekrikt.
was een mooie klapper als johan bootje mag palen met oud en nieuwquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:20 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met Oud en Nieuw kan er veel gebeuren.
Bootje mee naar het Bootjequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:21 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
was een mooie klapper als johan bootje mag palen met oud en nieuw
Jaja, een Infocontrolfreak zal ze altijd wel blijven..ongeacht wie of wat er geflikt wordt, Boo wil er alles van weten, met die vastgeroeste debiele glimlachquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:19 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze zal er niet over uitgepraat raken, de komende tijd. En ze vroeg al aan Johan of hij lekker had gekrikt.
En dan onder het mom van dat dit het imago gaat schaden etc. Haar eigen sessies in de caravan vergetend.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, een Infocontrolfreak zal ze altijd wel blijven..ongeacht wie of wat er geflikt wordt, Boo wil er alles van weten, met die vastgeroeste debiele glimlach
jaaaaaahhh ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En dan onder het mom van dat dit het imago gaat schaden etc. Haar eigen sessies in de caravan vergetend.
Als het pegels oplevert is Gluipkut Boo tegenwoordig voor álles inquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Ze wilt misschien ook gaan paaldansen he. Dat vindt ze wel heel leuk. En dan is Johan ook een handig contact natuurlijk met een vriendin in de scene
tja je kunt beter zorgen dat je met wat zakgeld uit die loods weglooptquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het pegels oplevert is Gluipkut Boo tegenwoordig voor álles inZe is er achter dat lief proberen de groep te sturen iets gezamelijk te verdienen niet werkt, dus harken waar mogelijk is haar businessmodel geworden nu
Ah, kijk, dat verklaart dat ze Johan toch probeerde te vriend te houden. Ze gebruikt anderen instrumenteel. Zoals ook bij de laatste stemmingen bleek: niet meer stemmen op Johan zetten, omdat ze hem nodig had voor dat huisje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja. Ze wilt misschien ook gaan paaldansen he. Dat vindt ze wel heel leuk. En dan is Johan ook een handig contact natuurlijk met een vriendin in de scene
dat hoopje stront is niet zo dom als ze zich voor doetquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:27 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ah, kijk, dat verklaart dat ze Johan toch probeerde te vriend te houden. Ze gebruikt anderen instrumenteel. Zoals ook bij de laatste stemmingen bleek: niet meer stemmen op Johan zetten, omdat ze hem nodig had voor dat huisje.
Drank was altijd de motor om saaie streams te verbeteren.. al vanaf BB-1 via SST en DGK t/m UTO-IV werkt het nog steedsquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:26 schreef Mjelleke het volgende:
Ik vind t gek dat John de chef-kok er niet bij was. Krijg sterk t idee dat er vanuit de FEBO mss wel opzet in t spel wat aangezien de streams de laatste tijd behoorlijk saai waren en die zoiets hadden we knallen er ff wat drank in. Of ze hebben de bus nu gedaan omdat er op korte termijn mss veranderingen plaats gaan vinden vanwege enveloppen en zo
Ja klopt!quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Drank was altijd de motor om saaie streams te verbeteren.. al vanaf BB-1 via SST en DGK t/m UTO-IV werkt het nog steeds
met draank meer gaank ?quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Drank was altijd de motor om saaie streams te verbeteren.. al vanaf BB-1 via SST en DGK t/m UTO-IV werkt het nog steeds
Leerzaam Febo-Busritje idd...quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:32 schreef Mjelleke het volgende:
Ik vind dat wat er vanavond gebeurde te opvallend. De mannen komen allemaal ladderzat terug. Alles is vergeven en vergeten. Johan praat meteen weer tegen Beau en Madi nadat hij se een hele tijd doodgezwegen heeft. Hij roept meteen dat hij iemand uit mekaar gaat trekken. Cemal helemaal van t padje af. Chipp kan niet meer op zijn benen staan.
Tuurlijk was dit het, je denkt toch niet dat ze nog een keer in die Partybus mogen, ze hebben geen 2x een feest in een partybus gewonnen. Al vind ik 1,5u staand op t terrein wel kort(al merk je er weinig van of hij rijdt of stilstaat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:21 schreef chufi het volgende:
Een uitje in een bus zonder de party poeper John himself,,, wat wijven en iedereen gelijk met ontbloot bovenlijf ... en dat binnen de poort.. Mag hopen dat dit een voorproefje was op wat echt nog gaat komen, want anders zou ik me als de mannen behoorlijk genaaid voelen.. en dan niet alleen door "Jet de FEBO-slet"
En de slip van Billy onder zijn neus?quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:46 schreef Toweler het volgende:
Rene heeft heel die pop uit elkaar getrokken
[ afbeelding ]
Zo worden de mannen dus gewoon keihard genaaid met dat kookgedoe van die John24/Klit Homo (eh FEBO)......quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:39 schreef pecla het volgende:
[..]
Tuurlijk was dit het, je denkt toch niet dat ze nog een keer in die Partybus mogen, ze hebben geen 2x een feest in een partybus gewonnen. Al vind ik 1,5u staand op t terrein wel kort(al merk je er weinig van of hij rijdt of stilstaat.
Denk ook dat het gewoon de bedoeling was tot 22u(zoals bijna alles daar) maar omdat ze zo snel van de wereld waren het maar tegen 21u afgeblazen hebben anders waren de gevolgen helemaal niet te overzien geweest
Vond ie aan Johans vinger ruiken niet genoeg?quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En de slip van Billy onder zijn neus?
Hij wou ff checken of de geur wel matchte denk ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond ie aan Johans vinger ruiken niet genoeg?
Of hoe schoon zo smerig kan stinken.....quote:Op vrijdag 29 december 2017 02:55 schreef pecla het volgende:
[..]
Hij wou ff checken of de geur wel matchte denk ik
Ja duuuhhh dus je insinueert eigenlijk dat ze daar binnen verplicht dronken moesten worden(of vastgebonden met een trechter in hun mond de alcohol naar binnen gegoten kregen of zo), en pas weer naar buiten mochten als ze weer tegen iedereen aardig zouden doen en Johan beloofde Bats te neuken....daar komt t op neer..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:32 schreef Mjelleke het volgende:
Ik vind dat wat er vanavond gebeurde te opvallend. De mannen komen allemaal ladderzat terug. Alles is vergeven en vergeten. Johan praat meteen weer tegen Beau en Madi nadat hij se een hele tijd doodgezwegen heeft. Hij roept meteen dat hij iemand uit mekaar gaat trekken. Cemal helemaal van t padje af. Chipp kan niet meer op zijn benen staan.
Tja denk dat Johan in zag dat die trol zijn boot uit werken onbegonnen werk was dus toen maar(net zoals bij zijn vorige slaap date met haar) weer gelijk met zijn rug naar haar toe in bed dook en gelijk in slaap vielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak er achteraan altijd Rene, die nog even gaat lopen peinzen voor hij er echt uit stapt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 07:41 schreef schizolientje het volgende:
en wie staat er weer braaf op nu, Bo. Altijd op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |