Komt goed, hij wordt wakker en ziet gelijk haar huhuhuhuhu-kop.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef snetje het volgende:
Toch wel handig dat een Linda en een Madi morgen weer kunnen gaan roddelen... zo weten de andere bewoners ook weer wat ze gedaan hebben... stel dat Johan compleet vergeten zou zijn dat hij Billy heeft gepakt ..of zo iets..
Dan moet je ook ff de minuten daarna laten zien, Toen was het niet meer zo uitbundig.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hier geeft ze toch wel een andere indruk
[ afbeelding ]
nee dat evenaart zijn gevoel van morgen nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef RobbieRonald het volgende:
Johan gaat morgen echt wel spijt krijgen. Moet vast net voelen alsof hij een kadaver langs de berm heeft genomen op de terugweg na een avondje zuipen.
Ze zei al een aantal keer trots, net na het gebeuren. Heb ik toch mijn zin hequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats was niet eens bezopen. Ben benieuwd welke kant ze dit morgen op gaat praten.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:13 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
nee dat evenaart zijn gevoel van morgen niet
ik kan het ook niet goed uitleggen
maar het heeft wel iets met necrofilie te maken
En straks weet ze dattie met Jet geneukt heeft.. einde geileglimlach en einde stoere Johan die er pijnlijk achter komt dat de drank meer goed heeft gemaakt dan hem lief wasquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ze al.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En straks weet ze dattie met Jet geneukt heeft.. einde geileglimlach en einde stoere Johan die er pijnlijk achter komt dat de drank meer goed heeft gemaakt dan hem lief was
Niet bezopen bezopen maar ze zat wel al vanaf een uur of 4 aan de wijn. Ze begon samen met de oudjes..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Bats was niet eens bezopen. Ben benieuwd welke kant ze dit morgen op gaat praten.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:15 schreef Raskolnikow het volgende:
post traumatische bats stoornis...
De lichaamstaal is een heel andere idd.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ja. Ze wilt niet neuken he, aldus Johan.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
De lichaamstaal is een heel andere idd.
maakt niks als bats nou bezopen is of nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik geloof er nix van.. Gluipkutje Boo zit al dagen bij de Konkeltevengroep verongelijkt mee te griepen.. en dat voor Miss PerfectNobodyNergensLastvan..quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat weet ze al.
En het boeide haar niet zei ze
die ligt nu nog wakkerquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van.. Gluipkutje Boo zit al dagen bij de Konkeltevengroep verongelijkt mee te griepen.. en dat voor Miss PerfectNobodyNergensLastvan..
Ze zal er niet over uitgepraat raken, de komende tijd. En ze vroeg al aan Johan of hij lekker had gekrikt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof er nix van.. Gluipkutje Boo zit al dagen bij de Konkeltevengroep verongelijkt mee te griepen.. en dat voor Miss PerfectNobodyNergensLastvan..
Met Oud en Nieuw kan er veel gebeuren.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:19 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
die ligt nu nog wakker
en ik denk dat ze baalt dat ze haar spelletje met haan te lang heeft door gezet
Tja. Ze wilt misschien ook gaan paaldansen he. Dat vindt ze wel heel leuk. En dan is Johan ook een handig contact natuurlijk met een vriendin in de scenequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, die kan je niet meer wijs maken dat er niks is gebeurdquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:19 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze zal er niet over uitgepraat raken, de komende tijd. En ze vroeg al aan Johan of hij lekker had gekrikt.
was een mooie klapper als johan bootje mag palen met oud en nieuwquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:20 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met Oud en Nieuw kan er veel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |