quote:
Op vrijdag 29 december 2017 01:32 schreef Mjelleke het volgende:Ik vind dat wat er vanavond gebeurde te opvallend. De mannen komen allemaal ladderzat terug. Alles is vergeven en vergeten. Johan praat meteen weer tegen Beau en Madi nadat hij se een hele tijd doodgezwegen heeft. Hij roept meteen dat hij iemand uit mekaar gaat trekken. Cemal helemaal van t padje af. Chipp kan niet meer op zijn benen staan.
Ja duuuhhh dus je insinueert eigenlijk dat ze daar binnen verplicht dronken moesten worden(of vastgebonden met een trechter in hun mond de alcohol naar binnen gegoten kregen of zo), en pas weer naar buiten mochten als ze weer tegen iedereen aardig zouden doen en Johan beloofde Bats te neuken....daar komt t op neer..
Tis trouwens alleen Johan die dat gedrag vertoont, hij drinkt nooit en alcohol neemt je remmingen nu eenmaal weg en heeft een goede dronk dus praat weer even tegen Mady en Beau.
En kon zich nu niet meer inhouden(stond al hele tijd op springen) dus kiest er nu toch voor ff snel zijn zak te legen bij Bats.
Ik vind er niet veel verdachts aan(al had ik gedacht dat Johan sterker zou staan...maar ja 1 zwak moment en Bats grijpt je)