Dat is al geregeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:56 schreef Tengano het volgende:
JdM zal er nu wel voor gaan zorgen dat die boot nog even blijft daar
Daar ben ik ook zeker van..Daarom is het geklets erover ook zo hypocrietquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:57 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
linda doet het ook wel als er een liefhebber voor is
maar er heeft zich nog geen vrijwilliger aangemeld
We zullen het zien. Ik geloof niet in haar onschuldige imago.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:57 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
die laat zich echt niet palen voor de camera
Waarover?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van..Daarom is het geklets erover ook zo hypocriet
dat dusquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zeker van..Daarom is het geklets erover ook zo hypocriet
Ze heeft iig gezegd in het begin dat ze zich niet door camera's laat weerhouden om het eventueel te doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:57 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
linda doet het ook wel als er een liefhebber voor is
maar er heeft zich nog geen vrijwilliger aangemeld
Is al geregeldquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:56 schreef Tengano het volgende:
JdM zal er nu wel voor gaan zorgen dat die boot nog even blijft daar
Kut voor d'r dat niemand er op wilquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze heeft iig gezegd in het begin dat ze zich niet door camera's laat weerhouden om het eventueel te doen.
Daar heeft Linda totaal geen problemen mee. Ze zei Johan ook waarom niet?quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Over het Bats/Johan gebeuren vanavond bv
ik zeg niet dat ze onschuldig isquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:58 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik geloof niet in haar onschuldige imago.
Nou das niet raar dat daarover gepraat wordt. Daar hebben ze straks allemaal last van.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Over het Bats/Johan gebeuren vanavond bv
Maar het gesprek erover met Madi was nu niet echt positiefquote:Op vrijdag 29 december 2017 01:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daar heeft Linda totaal geen problemen mee. Ze zei Johan ook waarom niet?
En Linda doet ook helemaal niet geheimzinnig over het feit dat ze wel weet wat 'feesten' is
maar jaquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:59 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze heeft iig gezegd in het begin dat ze zich niet door camera's laat weerhouden om het eventueel te doen.
We gaan het vanzelf zien. Ik had ook niet verwacht dat ze zo snel zo close zou zijn met iemand, zoals laatst op het feest. Volgens mij is ze heel geraffineerd als het om mannen gaat.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:00 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze onschuldig is
maar voor de camera wel
die wacht wel tot buiten de poort
en in de tussentijd let ze af en toe stiekem de hand aan zichzelf onder de dekens
renequote:Op vrijdag 29 december 2017 01:01 schreef opabakema2 het volgende:
[..]
maar ja
wie wil die mayonaise ton nu onder de bok doortrekken
zelf haan doet het liever met bats
Ja. Over de gevolgen en het gedrag van Billy wat ze wel aan zien komen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 01:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar het gesprek erover met Madi was nu niet echt positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |