Loooooooooooolquote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef Alocanda het volgende:
En ze ligt in bed, onderbroek uit.
OMG...Had ze Johan niet eens uitgenodigd in het Penthouse?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef Alocanda het volgende:
En ze ligt in bed, onderbroek uit.
Zeker weten dat ze die slip eerder niet aan had, toen ze met Johan in bed werd gecapt.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef pullup het volgende:
Ze kent echt gewoon de weg nog daar
[ afbeelding ]
Jammer dat ik die oude cap van spook Bats onder het dekbed niet meer heb
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef tonja het volgende:
Johan voelt zich slecht.
Linda: als je jeuk hebt moet je krabben.
Johan voelt zich misbruikt.
Nou johan, er ligt een verrassing voor je in de boot
Ligt ze echt in de boot?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef tonja het volgende:
Johan voelt zich slecht.
Nee dan geeft ze Johan een keus. Dat pakt niet goed uit voor Billyquote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
OMG...Had ze Johan niet eens uitgenodigd in het Penthouse?
Wat?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef schizolientje het volgende:
i geloof mijn ogen niet, dat iemand echt tot zo iets in staat is. En ik denk echt dat er uit gelazred wordt En ook niet dronken was of is
hij is katjelam en dan grijpt bats d'r kansquote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hij steekt hem er toch in wat was de aanleiding hoe dat gebeurde eigenlijk?
GAAT NIET VANZELF
Bats stond iig ook open voor Mehmet (letterlijk/figuurlijk).quote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef Charmian het volgende:
zou wat zijn als johan mehmet naar de boot stuurt
verwacht ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Johan haar eruit gooit
Zo slecht dat hij er keihard om loopt te lachen de hele tijd.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef tonja het volgende:
Johan voelt zich slecht.
Die wordt er zo 200% uitgetraptquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Alocanda het volgende:
Ze ligt nu helemaal naakt te wachten.
klopt helemaalquote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef mootie het volgende:
Billy is echt sneu. Seks met iemand hebben die echt katjelam is, en dan denken dat het iets betekent.
Johan even sneu, ooooh wat een hekel aan Bil, maar wel seks met haar.
dat is zo jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is katjelam en dan grijpt bats d'r kans
Dat zou mooi zijn maar gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Die wordt er zo 200% uitgetrapt
Of hij rent keihard weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Die wordt er zo 200% uitgetrapt
Ja. Hij houdt de camera's dan ook goed in de gatenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:08 schreef Juud79 het volgende:
Gut, die Johan zorgt toch wel voor zijn tv momentjes...
ja erste wijf op de ardequote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Billy moet opgenomen worden in een gesloten kliniek
Ff gecorrigeerd. Ik geloof ze nu wel op hun woorden.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na de SL waarin ze mogelijk geneukt hebben, Billy wil blijven slapen ....![]()
[ afbeelding ]
Billy wil blijven slapen - 28 december 2017.
O echt, wat erg. Maar ik gun het Johan eigen schuld dikke bult.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Bats ruikt naar vis zegt Mehmet
Zo dronken is hij dan ook weer niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Hij houdt de camera's dan ook goed in de gaten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat erg. Maar ik gun het Johan eigen schuld dikke bult.
Dat had ik al veel eerder gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan: "Mijn moeder maakt me af, echt!"
quote:
Maar er brand een rood lampje onder he, dus trekt wel je aandacht opzichquote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo dronken is hij dan ook weer niet.
zeker niet, een paar dagen terug was hij er veel erger aan toequote:Op donderdag 28 december 2017 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo dronken is hij dan ook weer niet.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef MacDeMarco het volgende:
ze doet kleren aan, duurt haar te lang zeker
Whahaha ja dat zou een goeie zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou 'n mooie move van Johan zijn om zo naar de penthouse te gaan en daar in bed te kruipen
Ze heeft het wel tegen hem gezegd dat ze bij hem wil slapen....... je hebt me geneuktquote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Johan weet dus niet dat Billy in de boot gaat slapen neem ik aan............
Zie ik hem wel voor aan.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou 'n mooie move van Johan zijn om zo naar de penthouse te gaan en daar in bed te kruipen
Jawel. Ze ging terug naar de boot om haar zender te halenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Nogmaals.billy zendercheck. Ze luistert niet
WaUWquote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef tonja het volgende:
Nog een keer zegt Johan dat ze niet bij hem mag slapen.
Billy doet de deur van de boot dicht en trekt zich er zo te zien geen reet van aan
quote:
Al lachend. Die slaapt daar gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:14 schreef mazaru het volgende:
Hij zegt nog een keer dat ze echt niet bij hem komt slapen vannacht
Ik ook. Gun het Johan enormquote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef mootie het volgende:
Ik hoop nu echt dat ze full on stalkermode gaat.
Dat is haar natuur, no worries.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef mootie het volgende:
Ik hoop nu echt dat ze full on stalkermode gaat.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou in haar Penthouse duiken Johan.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is haar natuur, no worries.
Omdat Johan gewoon lacherig doet.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef mazaru het volgende:
Wat bezielt iemand als iemand 60 keer zegt dat je niet bij hem mag slapen om zich toch gewoon poedeltjenaakt uit te kleden en in zijn bed te kruipen?
Aan het slaap feestje wilde ze niet meedoen. Zo wilde ze er niet opstaan. En kijk nu totale schaamte voor bij. Neuken boven de dekens en naakt het bed opmakenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:14 schreef tonja het volgende:
Johan ziet Billy.
"Je komt echt niet bij me slapen vannacht hoor"
LOLquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef pecla het volgende:
Wordt morgenvroeg weer een hysterische Bats krijsend over het terrein....je hebt me wel geneukt gvd
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef pullup het volgende:
Ze kent echt gewoon de weg nog daar
[ afbeelding ]
Jammer dat ik die oude cap van spook Bats onder het dekbed niet meer heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
datquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef pecla het volgende:
Wordt morgenvroeg weer een hysterische Bats krijsend over het terrein....je hebt me wel geneukt gvd
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef Charmian het volgende:
goffer brei er eens een end aan, de wekker gaat hier morgen weer kwart voor zes
Zowieso niet stondronken, meer flink aangeschotenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ach mensen allemaal geleuter, hij is helemaal niet stomdronken
me too verdommequote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef Charmian het volgende:
goffer brei er eens een end aan, de wekker gaat hier morgen weer kwart voor zes
gewoon voorbedachte rade uitgedacht plan en als het moment rijp is de vruchten plukkenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Gladiolio het volgende:
Dit moet geacteerd zijn.
Het is te ongeloofwaardig.
1 x een wip en PLAK
morgen nog niet, dan heeft ze weer hoop. pas als johan weer lullig gaat doen. met nye lukt het haar wrs nog een keertje maar daarna is het ellende voor mevrouwquote:Op donderdag 28 december 2017 23:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat
de crazy episode '' WAAROM DOE JE ZO TEGEN MIJ, JE DOET ANDERS ''
Klopt. hij was wat aangeschoten toen hij uit die bus kwam.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ach mensen allemaal geleuter, hij is helemaal niet stomdronken
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
morgen nog niet, dan heeft ze weer hoop. pas als johan weer lullig gaat doen. met nye lukt het haar wrs nog een keertje maar daarna is het ellende voor mevrouw
Ik zou ze daar nog 2 dgn laten liggen dan wordt ze met boot en al opgehaaldquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Al lachend. Die slaapt daar gewoon.
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Cemal weer over bananen en pickachu’s
vanzelfquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Linda gaat bamischijven bakken
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Cemal heeft gekotst ?
Romy rook er nog effe aan![]()
[ afbeelding ]
Het is de laatste tijd wel raak met hem he?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Cemal heeft gekotst ?
[ afbeelding ]
Zou de held billy ook over de reling flikkeren en dr nek breken? Dat zou ie doen met jose als ze op de boot zou klimmen laatst.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:15 schreef tonja het volgende:
Nog een keer zegt Johan dat ze niet bij hem mag slapen.
Billy doet de deur van de boot dicht en trekt zich er zo te zien geen reet van aan
Nee joh. Boot word pas half mei opgehaaldquote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik zou ze daar nog 2 dgn laten liggen dan wordt ze met boot en al opgehaald
Dan ken je die batsbak nog nietquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Gladiolio het volgende:
Dit moet geacteerd zijn.
1 x een wip en PLAK
Ze kan er weer er 1 afspreken johanquote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteren, Billy heeft geen man meer nodig, GVD .....![]()
[ afbeelding ]
Bily heeft haar doelen bereikt - 27 december 2017.
Ze is eigenlijk net zo iets als 2sec lijmquote:Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Gladiolio het volgende:
Dit moet geacteerd zijn.
1 x een wip en PLAK
dat zei ze ook altijd tegen jessiequote:Op donderdag 28 december 2017 23:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
billy '' het ruikt hier naar seks ''
Oh heeft die toch uitstel gehad dus, zou 1 jan zijn hoorde ik 2-3 dgn geledenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee joh. Boot word pas half mei opgehaald
Johan lijkt me ook niet dronken te zijn. Zeker niet als hij inderdaad seks heeft gehad.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef Mjelleke het volgende:
Haha bijna alle mannen gekotst en Johan gesext
Jawel, maar het is gewoon te idioot voor woorden.quote:
Ik hoop dat Johan nu ook over haar heen kotstquote:Op donderdag 28 december 2017 23:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Billy lokt hem. Ik moet je wat vertellen.
als een teek op zoek naar een lul van 20cmquote:Op donderdag 28 december 2017 23:21 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Billy lokt hem. Ik moet je wat vertellen.
Npu hij heeft hem aardig hangen hoor...knalt nu met zijn kop keihard tegen t dak van zijn bootquote:Op donderdag 28 december 2017 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Voor iemand die ladderzat is loopt hij behoorlijk goed de ladder op., flauwekul dus.
Ze had er zeepsop in gedaan dat rook de kost lekkerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Cemal heeft gekotst ?
[ afbeelding ]
Hij kijkt in de camera. Niks aan de hand. Ziet die draaien en gaat ineens met zijn ogen draaien.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:21 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Johan lijkt me ook niet dronken te zijn. Zeker niet als hij inderdaad seks heeft gehad.
in 5 minuten zekerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze is tuulk 3 keer klaargekomen
ik vind hem wel er dronken uitzienquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij kijkt in de camera. Niks aan de hand. Ziet die draaien en gaat ineens met zijn ogen draaien.
Allemaal toneel
[ afbeelding ]
dat is wel een goed idee zal ik onthoudenquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze had er zeepsop in gedaan dat rook de kost lekker
ja preciesquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij wil dit niet, maar weet niet hoe hij het aan moet pakken.
zatte kopquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij kijkt in de camera. Niks aan de hand. Ziet die draaien en gaat ineens met zijn ogen draaien.
Allemaal toneel
[ afbeelding ]
Ja, daaaaaaag.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij wil dit niet, maar weet niet hoe hij het aan moet pakken.
Waarom toneel?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Allemaal toneel
[ afbeelding ]
verstond ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat ze johan zo naar het ziekenhuis?, nee heb ik geen zin aan
Jade Golden Kuthquote:Op donderdag 28 december 2017 23:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
billy wil graag wat met hem delen
Johan is verkracht en gebruikt door Billy?quote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Als het andersom was geweest, dat een man een dronken vrouw loopt te neuken word het als verkrachting gezien...........Heb ik het mis???
Omdat Billy zei: stoot je hoofd niet nog 'n keerquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat ze johan zo naar het ziekenhuis?, nee heb ik geen zin aan
Je hebt het helemaal juistquote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Als het andersom was geweest, dat een man een dronken vrouw loopt te neuken word het als verkrachting gezien...........Heb ik het mis???
en pijpbekquote:
Ze wordt behandeld als de slet die ze is.quote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef mazaru het volgende:
Man! Ik zou zo'n vent doodslaan als ze me zo zouden behandelen na de seks. Zij vind het geweldig en blijft gewoon liggen en lachen
quote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
jaquote:Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Johan is verkracht en gebruikt door Billy?
Nopequote:Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Idemquote:Op donderdag 28 december 2017 23:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
plaatsvervangende schaamte ik sluit zo af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |