Trusequote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, ook maar eens tijd om het bed op te zoeken.

Borderlinequote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef MielMonteur het volgende:
Madonna maar zes keer erin. Volgend jaar ga ik voor Ray of Light dan maar

Nou, het was de korte versie die voor Coco werd gedraaidquote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zaterdag, eerst op de BBC en toen nog eens op SBS

Slaapze!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

Ik wil kaas.quote:

Nu hopen dat ze er volgende jaar er in blijven staan. Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad en ook gewoon van 0 naar 7 weer, (nouja 1 naar 8 als je de traveling wilburys meerekent)

Soms wel toepasselijk hier op Fok...quote:

Heb constant als een klein kind zitten schaterlachen om de grapjes die ze Olaf lieten doen en lieten gebeuren. Een heerlijke film!quote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb die film nog nooit gezien, dat ga ik ook zo houden

80's Madonna is best Madonna thoquote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Madonna heb ik eigenlijk altijd wel een prima popartiest gevonden. Ik kan haar nummers altijd wel waardern

Trustenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

quote:Op donderdag 28 december 2017 22:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Soms wel toepasselijk hier op Fok...

Ik hoop dat Secret er ooit inkomt, zeer ondergewaardeerd nummer van haarquote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef MielMonteur het volgende:
Madonna maar zes keer erin. Volgend jaar ga ik voor Ray of Light dan maar

Komt in de buurt voor de dodenbonusquote:

ow ja CoCo, dat is met die hond mens en pop toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 22:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, het was de korte versie die voor Coco werd gedraaid

Justify my love.. ook mooi.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Secret er ooit inkomt, zeer ondergewaardeerd nummer van haar

wat ze tegenwoordig maakt maakt kennelijk alleen weinig indruk op mequote:Op donderdag 28 december 2017 22:56 schreef MTheBassman het volgende:
Madonna heb ik eigenlijk altijd wel een prima popartiest gevonden. Ik kan haar nummers altijd wel waardern

zo geheim dat niemand het kentquote:Op donderdag 28 december 2017 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hoop dat Secret er ooit inkomt, zeer ondergewaardeerd nummer van haar

Ja als ze Prince en Jackson nadoet uit hetzelfde bouwjaar wel jaquote:Op donderdag 28 december 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komt in de buurt voor de dodenbonus

Trustequote:Op donderdag 28 december 2017 22:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel luisterplezier nog.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |