Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Even opgezocht. Gisteren vond iedere aanwezige Lover of the Light kut.
tradisiquote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zelfs daar is al discussie over geweest
Die Imagine Dragons zou ik bijna denken, maar daar was ook een fan vanquote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Gisterennacht vonden we allemaal hetzelfde nummer kut, maar ik weet niet meer welke![]()
En iedereen hier houdt van Ich Bin Wie Du.
Jawel, jij vind Prince ook goed, zo niet dan ga ik je daar nog wel van doordringenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik niet
Ja, ik verpest het weer voor iedereen. Sorry not sorry
Meer dan prima. Schandalig dat hij een dooienbonus nodig heeft om er weer in te komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Zijn er ook niet veel eens, dat Tom Petty weer in lijst staat?
Ik wens je veel succesquote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jawel, jij vind Prince ook goed, zo niet dan ga ik je daar nog wel van doordringen
Die kan ik wel hebben hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Even opgezocht. Gisteren vond iedere aanwezige Lover of the Light kut.
Inderdaad en ook gewoon van 0 naar 7 weer, (nouja 1 naar 8 als je de traveling wilburys meerekent)quote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meer dan prima. Schandalig dat hij een dooienbonus nodig heeft om er weer in te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |