Niet dus blijkbaarquote:
Iedereen vind Prince goed toch? ^^quote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef MielMonteur het volgende:
Is Fok! het al ooit unaniem eens geweest over een nummer?
#missionimpossiblequote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef MielMonteur het volgende:
Ja! Gisterennacht vonden we allemaal hetzelfde nummer kut, maar ik weet niet meer welkequote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef MielMonteur het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er ook weer
Heerlijke binnenkomer in de categorie "ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben om op te stemmen, maar wat een heerlijke plaat"
Ooit wel een keer over Marianne Rosenbergquote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef MielMonteur het volgende:
de tijd vliegtquote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat nummer van Duck Sauce is ook al 7 jaar oud hoor
Ik nietquote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Iedereen vind Prince goed toch? ^^
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Gisterennacht vonden we allemaal hetzelfde nummer kut, maar ik weet niet meer welke![]()
En iedereen hier houdt van Ich Bin Wie Du.
Nope, overdreven lul. I Would Die 4 U mag nog welquote:Op donderdag 28 december 2017 22:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Iedereen vind Prince goed toch? ^^
Maar wel lekkere kitschquote:Op donderdag 28 december 2017 22:51 schreef MielMonteur het volgende:
Ook een kitschplaat trouwens deze
quote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het topic nummer misschien
Ook mijn favoriet van hem.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nope, overdreven lul. I Would Die 4 U mag nog wel
Zelfs daar is al discussie over geweestquote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het topic nummer misschien
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Even opgezocht. Gisteren vond iedere aanwezige Lover of the Light kut.
tradisiquote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zelfs daar is al discussie over geweest
Die Imagine Dragons zou ik bijna denken, maar daar was ook een fan vanquote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Gisterennacht vonden we allemaal hetzelfde nummer kut, maar ik weet niet meer welke![]()
En iedereen hier houdt van Ich Bin Wie Du.
Jawel, jij vind Prince ook goed, zo niet dan ga ik je daar nog wel van doordringenquote:Op donderdag 28 december 2017 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik niet
Ja, ik verpest het weer voor iedereen. Sorry not sorry
Meer dan prima. Schandalig dat hij een dooienbonus nodig heeft om er weer in te komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Zijn er ook niet veel eens, dat Tom Petty weer in lijst staat?
Ik wens je veel succesquote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jawel, jij vind Prince ook goed, zo niet dan ga ik je daar nog wel van doordringen
Die kan ik wel hebben hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Even opgezocht. Gisteren vond iedere aanwezige Lover of the Light kut.
Inderdaad en ook gewoon van 0 naar 7 weer, (nouja 1 naar 8 als je de traveling wilburys meerekent)quote:Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meer dan prima. Schandalig dat hij een dooienbonus nodig heeft om er weer in te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |