Mijn laatste [x]e verjaardag ooit, jawel!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een feest moet die man zijn op kringverjaardagen.
Dat zijn ze bij secondlove.nl ookquote:Op donderdag 28 december 2017 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen wel gewillig te zijn.
Wat zijn wij dan wel niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Engeland is dan wel echt een klein voetballandje, kaliber Roemenië en Oostenrijk
Lisa Lois kwam hier ooit zingen bij het Wijkfeest vlak na haar X-Factorzege. Sindsdien nooit meer gezien zoals 99% van al die talentenjachtenwinnaars. Zoveel talentenjachten dat de oprechtheid er allang niet meer is, dan komen ze in de vergetelheid en geeft niemand meer om ze (lol).quote:Op donderdag 28 december 2017 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nickelback
Lisa Lois
Zo waar ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef ShinyStar het volgende:
Ik twijfel ook wel eens over Belgie, behalve over de wegen daar. Die zijn gewoon kut.
Vrije lucht vs. kabel, geen idee.quote:
In IJsland is een mannen tekort... verbazingwekkend dat sommige Fokkers er nog niet heen gegaan zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zijn ze bij secondlove.nl ook
je hebt het over jezelf?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In IJsland is een mannen tekort... verbazingwekkend dat sommige Fokkers er nog niet heen gegaan zijn.
quote:Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat was een leugen las ik een keer ergens
En dat vertel je me nu pas en niet 30 jaar geledenquote:Op donderdag 28 december 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In IJsland is een mannen tekort... verbazingwekkend dat sommige Fokkers er nog niet heen gegaan zijn.
Da's misschien ook omdat je 'r niet meer herkent. Net zo dus als Glennis Grace tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lisa Lois kwam hier ooit zingen bij het Wijkfeest vlak na haar X-Factorzege. Sindsdien nooit meer gezien zoals 99% van al die talentenjachtenwinnaars. Zoveel talentenjachten dat de oprechtheid er allang niet meer is, dan komen ze in de vergetelheid en geeft niemand meer om ze (lol).
Ik denk dat ze bang zijn dat ze door de kou nog meer gaan krimpen.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ga NU een ticket boeken!quote:Op donderdag 28 december 2017 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Steek je 'm in een geyserquote:Op donderdag 28 december 2017 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bang zijn dat ze door de kou nog meer gaan krimpen.
Ben je 30 jaar getrouwd?quote:Op donderdag 28 december 2017 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat vertel je me nu pas en niet 30 jaar geleden
Zelfs in Namibie en Rwanda zijn de wegen beter dan in Belgie volgens een internationaal onderzoek.quote:Op donderdag 28 december 2017 21:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zo waar ja.
Wanneer ik met de auto de grens overrijd krijg ik van Flitsmeister eerst de melding 'pas op slecht wegdek' en vervolgens direct daarna 'welkom in België'
Lekker hè, hoop dat de mannen een extra Willy-warmer meenemen als ze de deur uit gaan.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |