quote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar Sinterklaas er in stemmen![]()
![]()
In Zweden, VK en Duitsland is het een stuk slechter gesteld met de VvMUquote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de VvMU-inperkende wetten zou ik zeggen van niet.
Kan niet naar Noorwegen, dat is me te duurquote:
IJsland ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In welk land gaat eigenlijk wel alles te goed? Kan me niet zo snel een inbeelden, IJsland of Finland misschien. of zo.
Legoland.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In welk land gaat eigenlijk wel alles te goed? Kan me niet zo snel een inbeelden, IJsland of Finland misschien. of zo.
Ja goed, als je helemaal bij zinnen bent sta je ook niet in dat café natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
In het café schreeuwt iedereen met zijn dronken hoofd weer te vroeg 'BEL-GI-ËËËË'
Ik heb een plan, in Koerdiiiistaaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Nu eis ik ook een zinnetje over Koerdistan.
Babyboom sinds de winst op Engeland vorig jaar tochquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland ja.
Daar kost een pizza 25 euro en een biertje 10. Doe normaal joh
Hahahaquote:
Goed planquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar Sinterklaas er in stemmen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een uurtje met ABBA erin, maar Happy New Year hoort hier niet tussen eh?NickelbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa Lois
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Huh echt? Ik wist dat het duur was maar dat is te bezopen voor woordenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland ja.
Lonen liggen daar ook hoger en de economie doet het goedquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |