Maar goed dat Insomnia hier niet komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henk W. was weer eens bezopen.
Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaanquote:
Niets specifieks, maar het is niet echt mijn go-to voorbeeld van een land waar het te goed gaat.quote:
Was de tijd van Lech Welesa hequote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het in Polen te goed gaat.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Er leven vlooien op Pluto, heeft Mickey me wel eens verteld.
Het gaat best aardig met Polen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het in Polen te goed gaat.
Ook dat inderdaad. Nu eis ik ook een zinnetje over Koerdistan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef ShinyStar het volgende:
Ook vreemd dat het over allemaal landen gaat en dan opeens over Lapland. Vergeven we ook maar.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Als Pluto vlooien heeft... is er leven op Pluto...
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Er leven vlooien op Pluto, heeft Mickey me wel eens verteld.
Als je de enige was wel jaquote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me wel zou steunen
Nee, ze smeltenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat best aardig met Polen hoor.
Is die van Amsterdam, waar Lech dat dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was de tijd van Lech Welesa he
Met de VvMU-inperkende wetten zou ik zeggen van niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat best aardig met Polen hoor.
In welk land gaat eigenlijk wel alles te goed? Kan me niet zo snel een inbeelden, IJsland of Finland misschien. of zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niets specifieks, maar het is niet echt mijn go-to voorbeeld van een land waar het te goed gaat.
Heb ik concurrentie?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je de enige was wel ja
http://www.badumtss.net/quote:
14 seconden eerder... plaatje duurde langerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |