Jij bent slechtquote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Afspreken met dames, adres vragen en dan briefjes sturen naar d'r man enzo
quote:
quote:
Ik wil die laatstgenoemde wel zijnquote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vink alvast af dat ik zeg dat ik het outro van België ge-wel-dig vind en dat iemand anders post dat die het outro van Alles Geprobeerd mooier vindt
full size keyboard en muis gaat het bestequote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Met een brakke ouwe laptop al amper bij te houden.
Technisch gezien kan dat wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
WAAR KAN IK HEEN, IK KAN NIET NAAR DUITSLAND
Boeien, ik heb al gevinktquote:Op donderdag 28 december 2017 20:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wil die laatstgenoemde wel zijn
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm hij houdt je nu al niet tevreden dus...jammer
Wat, mede ginger?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
Wie is die ginger is de studio
Best vreemd dat het in Polen te goed gaat.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat wel.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Afspreken met dames, adres vragen en dan briefjes sturen naar d'r man enzo
Als je maar gelooftquote:Op donderdag 28 december 2017 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat wel.
Tssssskquote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat, mede ginger?De enige mooie ginger hier ben ik natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef essnhills het volgende:
Is er leven op Pluto![]()
![]()
![]()
Kun je dansen op de maaaaan![]()
![]()
Henk W. was weer eens bezopen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het in Polen te goed gaat.
wat gaat er mis in Polen?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens slaat de tekst van dit lied echt nergens op.
Net alsof het zo goed gaat in Polen (of ging toen dit nummer uitkwam).
Een zeldzame situatie.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henk W. was weer eens bezopen.
Ik dacht dat je me wel zou steunenquote:
Stond een meisje in opnamestudio te luchtgitaren. Maar ze is gewoon van het cafequote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat, mede ginger?De enige mooie ginger hier ben ik natuurlijk
Maar goed dat Insomnia hier niet komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henk W. was weer eens bezopen.
Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaanquote:
Niets specifieks, maar het is niet echt mijn go-to voorbeeld van een land waar het te goed gaat.quote:
Was de tijd van Lech Welesa hequote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Er leven vlooien op Pluto, heeft Mickey me wel eens verteld.
Het gaat best aardig met Polen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Nu eis ik ook een zinnetje over Koerdistan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef ShinyStar het volgende:
Ook vreemd dat het over allemaal landen gaat en dan opeens over Lapland. Vergeven we ook maar.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Als Pluto vlooien heeft... is er leven op Pluto...
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Er leven vlooien op Pluto, heeft Mickey me wel eens verteld.
Als je de enige was wel jaquote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me wel zou steunen
Nee, ze smeltenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat best aardig met Polen hoor.
Is die van Amsterdam, waar Lech dat dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was de tijd van Lech Welesa he
Met de VvMU-inperkende wetten zou ik zeggen van niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat best aardig met Polen hoor.
In welk land gaat eigenlijk wel alles te goed? Kan me niet zo snel een inbeelden, IJsland of Finland misschien. of zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niets specifieks, maar het is niet echt mijn go-to voorbeeld van een land waar het te goed gaat.
Heb ik concurrentie?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je de enige was wel ja
http://www.badumtss.net/quote:
14 seconden eerder... plaatje duurde langerquote:
quote:
Noorwegen?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In welk land gaat eigenlijk wel alles te goed? Kan me niet zo snel een inbeelden, IJsland of Finland misschien. of zo.
Vrijheid van mening bestaat nietquote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de VvMU-inperkende wetten zou ik zeggen van niet.
Volgend jaar Sinterklaas er in stemmenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef peaceman het volgende:
echte Nederlandse classic hoor van Henk & Henk!
Dank je voor deze postquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef ShinyStar het volgende:
Ik twijfel ook wel eens over Belgie, behalve over de wegen daar. Die zijn gewoon kut.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar Sinterklaas er in stemmen![]()
![]()
In Zweden, VK en Duitsland is het een stuk slechter gesteld met de VvMUquote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de VvMU-inperkende wetten zou ik zeggen van niet.
Kan niet naar Noorwegen, dat is me te duurquote:
IJsland ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In welk land gaat eigenlijk wel alles te goed? Kan me niet zo snel een inbeelden, IJsland of Finland misschien. of zo.
Legoland.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja goed, als je helemaal bij zinnen bent sta je ook niet in dat café natuurlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
In het café schreeuwt iedereen met zijn dronken hoofd weer te vroeg 'BEL-GI-ËËËË'
Ik heb een plan, in Koerdiiiistaaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Nu eis ik ook een zinnetje over Koerdistan.
Babyboom sinds de winst op Engeland vorig jaar tochquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland ja.
Daar kost een pizza 25 euro en een biertje 10. Doe normaal joh
Hahahaquote:
Goed planquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar Sinterklaas er in stemmen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een uurtje met ABBA erin, maar Happy New Year hoort hier niet tussen eh?NickelbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa Lois
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Huh echt? Ik wist dat het duur was maar dat is te bezopen voor woordenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
IJsland ja.
Daar kost een pizza 25 euro en een biertje 10. Doe normaal joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |