Ja, ik ben inmiddels ook oud genoeg om radio 2 soms best even leuk te vinden. Maar goede muziek wordt zo'n toplijst nooit.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje jeugdsentiment nummers zitten er af en toe wel tussen. Van de week hadden ze zowaar Smashing Pumpkins.
Voor de verkeersveiligheid is het natuurlijk niet echt een goed idee. Je kunt in het verkeer nu eenmaal niet vandaag doorrijden bij een zebrapad omdat je er gisteren al gestopt bent.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:08 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Janneke, ik vind het ook vreemd. Desalniettemin zou het wel in mijn voordeel werken
True, welke genre muziek heeft jouw voorkeur?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik ben inmiddels ook oud genoeg om radio 2 soms best even leuk te vinden. Maar goede muziek wordt zo'n toplijst nooit.
Die toplijsten zijn altijd zo.... net niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik ben inmiddels ook oud genoeg om radio 2 soms best even leuk te vinden. Maar goede muziek wordt zo'n toplijst nooit.
Voor zover ik weet is het rijbewijs niet bedoeld als schifting om mensen die niet kunnen rijden eruit te filteren. Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen moet kunnen autorijden en dat men binnen dat kader het zo veilig mogelijk wil maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de verkeersveiligheid is het natuurlijk niet echt een goed idee. Je kunt in het verkeer nu eenmaal niet vandaag doorrijden bij een zebrapad omdat je er gisteren al gestopt bent.
Misschien moeten we wel af van die bedoeling.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het rijbewijs niet bedoeld als schifting om mensen die niet kunnen rijden eruit te filteren. Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen moet kunnen autorijden en dat men binnen dat kader het zo veilig mogelijk wil maken.
Als dat zo zou zijn rijdt zeker 30% zonder rijbewijs rond...quote:Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef Igen het volgende:
Voor zover ik weet is het rijbewijs niet bedoeld als schifting om mensen die niet kunnen rijden eruit te filteren.
Huh. Dat is het toch juist? Als je niet kunt rijden behoor je geen rijbewijs te krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het rijbewijs niet bedoeld als schifting om mensen die niet kunnen rijden eruit te filteren. Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen moet kunnen autorijden en dat men binnen dat kader het zo veilig mogelijk wil maken.
Momentopname. Net zoals met veel tentamens en dergelijken. Stampen en een beetje je best doen, daarna de boel laten vieren, je echte aard naar boven laten komen, en gewoon stampen op dat gas, stoppen met spiegelen, en denken dat je de enige op de weg bent. Al dan niet onbewust.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh. Dat is het toch juist? Als je niet kunt rijden behoor je geen rijbewijs te krijgen.
Ik heb van '89 tot '94(ofzo) doorgebracht in Vera. Dus punk/grunge/beetje metal, die hoek.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
True, welke genre muziek heeft jouw voorkeur?
Daarvoor is autorijden te belangrijk in onze maatschappij.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh. Dat is het toch juist? Als je niet kunt rijden behoor je geen rijbewijs te krijgen.
In Vera zou The Fall een keer optreden, Wij kaartjes kopen en zenuwachtig, ging het niet doorquote:Op donderdag 28 december 2017 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb van '89 tot '94(ofzo) doorgebracht in Vera. Dus punk/grunge/beetje metal, die hoek.
Dat draait mijn liefste ook voor mij als ik hem om muziek vraag. Mijn favorieten zijn wel Nick Cave, Calexico, 16 Horse Power, Grant Hart, dat soort denk ik zo.
Maar ik luister al jaren voornamelijk naar klassieke muziek. Zonder enige kennis van zaken, maar er zit wel veel moois tussen.
Ah, cool. Ben vroeger wel naar aardig wat concertjes geweest in Vera. (o.a. Nada Surf, Madrugada, Editors en The Drums). Nick Cave en PJ Harvey zijn ook wel favorieten van mij. Klassieke muziek heb ik wel een aantal maal geprobeerd maar ik haak toch steeds af. Voorkeur blijft toch een beetje de alternatieve hoek.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb van '89 tot '94(ofzo) doorgebracht in Vera. Dus punk/grunge/beetje metal, die hoek.
Dat draait mijn liefste ook voor mij als ik hem om muziek vraag. Mijn favorieten zijn wel Nick Cave, Calexico, 16 Horse Power, Grant Hart, dat soort denk ik zo.
Maar ik luister al jaren voornamelijk naar klassieke muziek. Zonder enige kennis van zaken, maar er zit wel veel moois tussen.
Geen idee, sinds wanneer is het 'nieuw'?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:23 schreef sigme het volgende:
Het nieuwe theorie-examen is toch bedoeld om de ergste onbenullen van de weg te houden? Vroeger was het de bedoeling dat iedereen het theorie-examen moest kunnen halen, tegenwoordig moet je er echt even voor gaan zitten.
2009 lees ik op wikipedia.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, sinds wanneer is het 'nieuw'?
P'cies. Dat is nu wel anders.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, da's nog voor mijn tijd. Pakje boter, dit-dat-alles.
I like where this is going.twitter:AP twitterde op donderdag 28-12-2017 om 18:31:08Police in Iran's capital say they will no longer arrest women for failing to observe the Islamic dress code imposed… https://t.co/MhZefiZV6u reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |