quote:Op donderdag 28 december 2017 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wistwel dat jij het niet was, je bent 10 jaar te oud daar voor
Met die jurk in de shredderquote:Op donderdag 28 december 2017 16:29 schreef Cee het volgende:
Dit liedje leerde ik kennen door de film met Whoopi Goldberg, die toen zo ontzettend eng sci fi overkwam en nu zit ik het zelf te doen.
Ik zal het mexicano-spandoek alvast ophangen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik C weer in haar natuurlijk habitat spotten
Potten bakken?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:29 schreef Cee het volgende:
Dit liedje leerde ik kennen door de film met Whoopi Goldberg, die toen zo ontzettend eng sci fi overkwam en nu zit ik het zelf te doen.
Nee, Jumping Jack Flash. Was de naam van een of andere mysterieuze man die ineens ging chatten met Whoopi toen chatten nog amper bestond. Zette ze de computer aan en toen ging de computer met haar 'praten'. Weeeiiiird.quote:
En straks weer Queen. Feest.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Alweer de Stones? Deze hoeft even niet
I want it all vind ik nog wel leukquote:
gedraag jequote:
dat vind ik denk ik de minste Queen in de hele lijst, maar zelfs de minste Queen is wel aardig.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
I want it all vind ik nog wel leuk
ik lieg toch niet? je vertelt het elk jaar geloof ik.quote:
En weer Nirvana.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Aaaah, zoquote:Op donderdag 28 december 2017 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Jumping Jack Flash. Was de naam van een of andere mysterieuze man die ineens ging chatten met Whoopi toen chatten nog amper bestond. Zette ze de computer aan en toen ging de computer met haar 'praten'. Weeeiiiird.
je liegt niet maar grappen maken doe ik zelfquote:Op donderdag 28 december 2017 16:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik lieg toch niet? je vertelt het elk jaar geloof ik.
Oh, en nog twee keer Stones volgend uurquote:Op donderdag 28 december 2017 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah je bent dus jaloers dat ik eerder was dan jijquote:Op donderdag 28 december 2017 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
je liegt niet maar grappen maken doe ik zelf
uiteraardquote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je bent dus jaloers dat ik eerder was dan jij
Manipulatie door Russische hakkers vermoed ik zoquote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, en nog twee keer Stones volgend uur
veels te oud voor jouquote:
Mijn stift is allang op.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef Cee het volgende:
Origineel Gym Class Heroes etc. etc. vink vink.
Leeftijd is maar een getalquote:
Die hadden dan wel Neophyte in de lijst gezet ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Manipulatie door Russische hakkers vermoed ik zo
Volgend jaar vermoed ik zoquote:Op donderdag 28 december 2017 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hadden dan wel Neophyte in de lijst gezet ofzo.
precies... ik ben ook met een oude...quote:
33quote:Op donderdag 28 december 2017 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? 30 ofzo?
Hangt ervanaf voor wie hequote:
wat is te oud?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hangt ervanaf voor wie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |