quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Cee het volgende:
Ultiem jeugdsentiment dit. Vond het ook stoer dat ze zo dwars door een muur gingen. Ik zag pas geleden de clip weer eens. Piepschuim.
ow die.. ja dat klopt.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat peaceteken was toch in Doemaar kleuren?
of in elk geval wat groenig er in enzo
quote:
Het stort in elkaar?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Uccie het volgende:
Er zit nu wel meer beweging in het café
had je beter voor de vakaansie kunnen informerenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef MielMonteur het volgende:
Pfff zit ook alweer 3,5 week te wachten of Tilburg University bevestiging geeft van mijn inschrijven in de master
Was speciaal voor de kerst.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow had die kerstbal niet eens herkent... zocht het DoeMaarkleuren-icoon
Hardop gelachen!quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Cee het volgende:
Ultiem jeugdsentiment dit. Vond het ook stoer dat ze zo dwars door een muur gingen. Ik zag pas geleden de clip weer eens. Piepschuim.
UvTquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef MielMonteur het volgende:
Pfff zit ook alweer 3,5 week te wachten of Tilburg University bevestiging geeft van mijn inschrijven in de master
Ik ook. Vaak ivm Leo Blokhuis geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was speciaal voor de kerst.![]()
Die Diaan83 ben ik niet trouwens. Ik zie haar ook weleens voorbij komen.
Nee gelukkig niet...al vind ik die constructie niet heel veilig ogen.quote:
Heerlijk die naieviteitquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Cee het volgende:
wistwel dat jij het niet was, je bent 10 jaar te oud daar voorquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was speciaal voor de kerst.![]()
Die Diaan83 ben ik niet trouwens. Ik zie haar ook weleens voorbij komen.
UvT genot. Dat ga ik tijdens de volgende Top 2000 meemaken gok ik zoquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef MielMonteur het volgende:
Ze hebben er rekening mee gehouden dat mensen toch niet bewegenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet...al vind ik die constructie niet heel veilig ogen.
Binnenkort kan ik C weer in haar natuurlijk habitat spottenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Schitterende omgeving, briljante bewoners, kan niet anders zeggen.
Ik bij Quiz'em waar ik mee doe aan dagelijkse quizzen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook. Vaak ivm Leo Blokhuis geloof ik.
Ga je naar de kinderboerderij?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Binnenkort kan ik C weer in haar natuurlijk habitat spotten
Dacht zo van, loop stage tot 1 december, dan fiks ik dan direct die inschrijving, maar van hun kant moet het ook wel sneller kunnen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je beter voor de vakaansie kunnen informeren
Kom jij uit Tilburg (eo), ja?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Schitterende omgeving, briljante bewoners, kan niet anders zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |