Sta je 6 uur in de rij, sta je binnen met een gezicht als een oorwurm. Je bent er toch voor je plezier, geniet van de muziek en beweeg een beetje.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit precies. Als je er bent dan mag je toch ook wel een beetje losgaan toch?
onderweg naar het treinstation en dan naar huisquote:
Bro Hymn moet erin.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weer iets wat ik mis in de lijst, Black Flag ofzo.
Scatterbrain....wat hebben we daar op gevloekt en gehaatquote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat hele nummer was een clusterfuck op elk instrument (behalve de zang dan), gitaar was ook knap zwaar bij die razendsnelle solo's.
Ik bleef toch ook Scatterbrain irritant moeilijk vinden, die vond ik nooit te doen. Dat ritme
Dat verzacht de pijn die Ruud de Wild heet.quote:
ahaa, ik zag een Diaan83 op de twitterfeed, moest even aan dr denken dat ik dr niet gezien had.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
onderweg naar het treinstation en dan naar huis
Die versie van hallo spaceboy in de nacht vd popmuziek was ook genotquote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
David Bowie heeft trouwens ooit nog eens Neil Young gecoverd, met Dave Grohl op gitaar.
Kwam klaar toen ik daarachter kwam.
Dat was ook echt niet normaal moeilijk op drums ja, ik vond dat hele nummer random klinken.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat hele nummer was een clusterfuck op elk instrument (behalve de zang dan), gitaar was ook knap zwaar bij die razendsnelle solo's.
Ik bleef toch ook Scatterbrain irritant moeilijk vinden, die vond ik nooit te doen. Dat ritme
Fugaziquote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bro Hymn moet erin.
Kutnummer natuurlijk, maar wel leuk café momentje
quote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahaa, ik zag een Diaan83 op de twitterfeed, moest even aan dr denken dat ik dr niet gezien had.
iets over de duivel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |