Ja snap ik wel, ik vind het prachtig hoe hij zo ongegeneerd in zijn eentje los kan gaan op een nummer. Daar kunnen veel mensen wat van lerenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Gister Jasper in het eggie gezien en gesproken.![]()
Wij tegen hem 'we hebben je gemist de afgelopen dagen op tv'.
Waren voor zijn familie, nu probeerde hij er zo veel mogelijk te zijn. Hij woont in Utrecht en dat moest wel lukken de komende dagen. En heel veel gasten die met hem op de foto wilden in die wachtruimte.
Echte punk is het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Absoluut geen Punk fan, maar dit is wel een guilty pleasure, misschien ook omdat die in Guitar Hero stond
Die ene gooit er wel zijn ziel en zaligheid in...wat heel treurig eruit ziet omdat de rest zo dood is.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel dooien dan in dat café, maar als ik meekijk is dat ook altijd wel zo eigenlijk
Geen moeilijke maar leuke beatquote:Op donderdag 28 december 2017 16:18 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Deze is heerlijk om te drummen hoor
Volgens mij had ik hier nog 100% op drums op maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Absoluut geen Punk fan, maar dit is wel een guilty pleasure, misschien ook omdat die in Guitar Hero stond
Dat vind ik dan wel weer mooi. Respect voor de lone ranger danquote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ene gooit er wel zijn ziel en zaligheid in...wat heel treurig eruit ziet omdat de rest zo dood is.
De coverversie van dat nietszeggende britse zangertje toch?quote:
Dit precies. Als je er bent dan mag je toch ook wel een beetje losgaan toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer mooi. Respect voor de lone ranger dan
Dat doe ik ook welquote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, ik vind het prachtig hoe hij zo ongegeneerd in zijn eentje los kan gaan op een nummer. Daar kunnen veel mensen wat van leren
Wilde ik net zeggen jaquote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echte punk is het natuurlijk niet.
Stimmt.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
De coverversie van dat nietszeggende britse zangertje toch?
Ons drumstel had het op een gegeven moment begeven door al dat rammen eropquote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier nog 100% op drums op maar dat weet ik niet zeker.
Liegbeestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Weer iets wat ik mis in de lijst, Black Flag ofzo.quote:
HATERquote:
quote:
Dat hele nummer was een clusterfuck op elk instrument (behalve de zang dan), gitaar was ook knap zwaar bij die razendsnelle solo's.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu we het toch over Guitar Hero hebben, 21st Century Schizoid Man was pas een uitdaging op drums
Bij nader inzien vind ik hem eigenlijk veel minder een malloot dan al die mensen die uren in de rij staan om met een glaasje jus d'orange door hun Facebook-tijdlijn te scrollen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, ik vind het prachtig hoe hij zo ongegeneerd in zijn eentje los kan gaan op een nummer. Daar kunnen veel mensen wat van leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |