Ik denk dat als ik het op mijn werk zou vragen dat zo'n 75% het niks vindt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien alle 60+ ook wel. Behalve mijn vader natuurlijk, want die is tof.
Proof or it didn't happenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heb ik niet maar zullen er vast zijn
Dat vind mijn man als grote Nirvana fan ook dus dan mag hetquote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Smells Like Teen Spirit wat overschat, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Proof or it didn't happen
[..]
Dat vind mijn man als grote Nirvana fan ook dus dan mag het
Nee, Nirvana heeft mooiere nummers.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Smells Like Teen Spirit wat overschat, telt dat ook?
Anders waren het de Anonieme Alcoholisten inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit nummer heeft een geweldige productie. Die twee B's waren toch wel ergens goed voor.
Ik hou van oud weet je nogquote:
Nicequote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk op de deur aan de buitenkant van mijn kamer
[ afbeelding ]
Wie herkent de bovenste poster?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
BREAKINGVan de Twitter van Jan van Halst afkomstig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Strakke beat ookquote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit nummer heeft een geweldige productie. Die twee B's waren toch wel ergens goed voor.
Frank Carter & The Rattlesnakes, had er toen ik die poster zag nog nooit van gehoord maar vond hem wel vetquote:
Dat maakt niks uitquote:
quote:
Ik begin het ook steeds meer te waarderenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moest eerst nooit wat hebben van ABBA, maar ik vind sommige nummers wel zo verdomde lekker nu.
Nice, mooi uur komt eraan dusquote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Talk Talk en The The achter elkaar, hoe bedenken ze het
Heb ik ook. Ik had echt haat.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds meer te waarderen
Hier ook. Bowiequote:Op donderdag 28 december 2017 14:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgend uur weer iets uit mijn stemlijst
quote:981 How To Save A Life The Fray![]()
980 Nightporter Japan![]()
979 Jacob's Song Douwe Bob![]()
![]()
![]()
978 No Limit 2 Unlimited![]()
![]()
![]()
977 Massachusetts Bee Gees![]()
976 Take Five Dave Brubeck![]()
![]()
![]()
975 It's My Life Talk Talk![]()
![]()
974 Uncertain Smile The The![]()
973 She's A Rainbow The Rolling Stones![]()
972 Racing Rats Editors![]()
971 25 Or 6 To 4 Chicago![]()
970 Friday I'm In Love The Cure![]()
Ik denk dat ie nu een paar uurtjes slaap aan het pakken is.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe zou het nu met MTheBassman gaan?Vannacht zei hij dat hij slechts 17 uur geslapen had sinds 25-12 en dat hij die nacht zou doorhalen, omdat hij vroeg naar zijn werk moest.
Houdt hij het nog vol?
17 uur is toch gewoon ruim 5 uur per nacht?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe zou het nu met MTheBassman gaan?Vannacht zei hij dat hij slechts 17 uur geslapen had sinds 25-12 en dat hij die nacht zou doorhalen, omdat hij vroeg naar zijn werk moest.
Houdt hij het nog vol?
en hij is vrij jong toch? dan moet dat lukken lijkt me.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
17 uur is toch gewoon ruim 5 uur per nacht?
Jeugd van tegenwoordig, niks gewendquote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ook mooi. Talk Talk is sowieso matig vertegenwoordigd.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef Berkery het volgende:
Ik stem elk jaar op Tomorrow started van Talk Talk
Het waren juist de anderen die tegen hem zeiden dat ie meer moest slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig, niks gewend
Dan zal Words er straks ook wel aankomenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef patat het volgende:
Ahhh, Massachusetts - Bee Gees, die is tof
*vinktquote:
Ja. En dan moet je daarna dus niet een nachtje doorhalenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Spelen ze lange versie?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend de wekker zetten om half 7 voor Iron Butterfly
Pffff mietjesquote:Op donderdag 28 december 2017 15:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. En dan moet je daarna dus niet een nachtje doorhalen
doe eens een gok...quote:
Mag het hopen.quote:
Minder dan 8 uur slapen zit er voor mij niet inquote:
Ik draai zelf wel even de lange. enige juiste versie.quote:
langer dan een paar minuten zal het niet zijn inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |