Ook een geweldige plaat natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik op Lithium maar dit is een van mijn andere favorieten
quote:
quote:
Toch nooit meegemaaktquote:
en dan jij zeggen: speciaal voor je opgezet zeker?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk als m'n vriendin er is dan, die vindt dat ook een fantastisch lied.
Ik een shirtjequote:Op donderdag 28 december 2017 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een Nirvanaposter in mijn kamer hangen.
Uhuhquote:Op donderdag 28 december 2017 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook een geweldige plaat natuurlijk
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef MaJo het volgende:
Bestaan er eigenlijk mensen die Nirvana niks vinden?
mijn schoonfamilie sowieso.quote:
Aan het café te zien nietquote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ze moet nog geboren worden?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk als m'n vriendin er is dan, die vindt dat ook een fantastisch lied.
Mijn oudersquote:Op donderdag 28 december 2017 14:49 schreef MaJo het volgende:
Misschien alle 60+ ook wel. Behalve mijn vader natuurlijk, want die is tof.quote:
Heb ik niet maar zullen er vast zijnquote:
Ik vind Smells Like Teen Spirit wat overschat, telt dat ook?quote:
Ik denk veel ouders wel jaquote:
quote:
quote:
Ik denk dat als ik het op mijn werk zou vragen dat zo'n 75% het niks vindt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien alle 60+ ook wel. Behalve mijn vader natuurlijk, want die is tof.
Proof or it didn't happenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heb ik niet maar zullen er vast zijn
Dat vind mijn man als grote Nirvana fan ook dus dan mag hetquote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Smells Like Teen Spirit wat overschat, telt dat ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Proof or it didn't happen
[..]
Dat vind mijn man als grote Nirvana fan ook dus dan mag het
Nee, Nirvana heeft mooiere nummers.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Smells Like Teen Spirit wat overschat, telt dat ook?
Anders waren het de Anonieme Alcoholisten inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit nummer heeft een geweldige productie. Die twee B's waren toch wel ergens goed voor.
Ik hou van oud weet je nogquote:
Nicequote:Op donderdag 28 december 2017 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk op de deur aan de buitenkant van mijn kamer
[ afbeelding ]
Wie herkent de bovenste poster?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
BREAKINGVan de Twitter van Jan van Halst afkomstig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |