Is er ook een liveblog op HLN.be?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat we Rob Cross in de gaten moeten houden.
Zelf kijk ik liever naar een andere cross. Veldrijdengod
Geen idee. Ik ben geen Joop en ook geen ECHTENEDERLANDERquote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zullen beide groepen mij wel haten..
Ach je kunt ook gewoon uit NWS en POL wegblijven natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij vindt fok te rechts geworden en laat nu al zijn vrienden in de steek
Acht is een perfecte leeftijdquote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren, toen ik 8 was aldus djenneke
hahaha die hoofdletters.. dat was echt wel heel treffend van mijn broertje.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Joop en ook geen ECHTENEDERLANDER
Te rechts?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij vindt fok te rechts geworden en laat nu al zijn vrienden in de steek
Iedere cross weer. Hoewel de commentaren achteraf een stuk interessanter zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook een liveblog op HLN.be?
Ringo?quote:
Ik ken wel een vrouw die Jopie heet, maar Joop is inderdaad vrij ongebruikelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Joop en ook geen ECHTENEDERLANDER
Die drijft nu weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef Evertjan het volgende:
dit is de favo zanger van Matthijs van Nieuwekerke
Is Mexicano jouw broertje?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha die hoofdletters.. dat was echt wel heel treffend van mijn broertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |