Is er ook een liveblog op HLN.be?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat we Rob Cross in de gaten moeten houden.
Zelf kijk ik liever naar een andere cross. Veldrijdengod
Geen idee. Ik ben geen Joop en ook geen ECHTENEDERLANDERquote:Op donderdag 28 december 2017 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zullen beide groepen mij wel haten..
Ach je kunt ook gewoon uit NWS en POL wegblijven natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij vindt fok te rechts geworden en laat nu al zijn vrienden in de steek
Acht is een perfecte leeftijdquote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren, toen ik 8 was aldus djenneke
hahaha die hoofdletters.. dat was echt wel heel treffend van mijn broertje.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Joop en ook geen ECHTENEDERLANDER
Te rechts?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij vindt fok te rechts geworden en laat nu al zijn vrienden in de steek
Iedere cross weer. Hoewel de commentaren achteraf een stuk interessanter zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook een liveblog op HLN.be?
Ringo?quote:
Ik ken wel een vrouw die Jopie heet, maar Joop is inderdaad vrij ongebruikelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Joop en ook geen ECHTENEDERLANDER
Die drijft nu weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef Evertjan het volgende:
dit is de favo zanger van Matthijs van Nieuwekerke
Is Mexicano jouw broertje?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha die hoofdletters.. dat was echt wel heel treffend van mijn broertje.
Idem hierquote:Op donderdag 28 december 2017 13:53 schreef Zorro het volgende:
JAA Bieteltjes
Help![]()
Al heb ik op Day In The Life gestemd.
wist je dat niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutquote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep. Zat er al aan te komenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisteren, toen ik 8 was aldus djenneke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Dit had iedereen al gedacht.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Dit was al weken bekend toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Niet alleen het laatste nummer.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste nummer van volgend uur is ook genot.
Was jij je daar niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Handjes boven de buik laxie
En de rest niet wassenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Handjes boven de buik laxie
Is er vandaag nog een cross? Ik hoorde opeens dat er doordeweeks ook allemaal wedstrijdjes zijn nu.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedere cross weer. Hoewel de commentaren achteraf een stuk interessanter zijn.
Ja, Robquote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er vandaag nog een cross? Ik hoorde opeens dat er doordeweeks ook allemaal wedstrijdjes zijn nu.
zeker een jaar of 4 denk ik nu..quote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeker een jaar of 4 denk ik nu..
Pareltje van Hazes & De Leeuw ook inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Niet alleen het laatste nummer.
Ja, de vrouwtjes zijn nu bezig.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er vandaag nog een cross? Ik hoorde opeens dat er doordeweeks ook allemaal wedstrijdjes zijn nu.
echt niemand zit op die kolder te wachtenquote:Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, de vrouwtjes zijn nu bezig.
De Azencross in Loenhout, jawel. Sporza is present.
Geen spoilers aubquote:Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef peaceman het volgende:
993 I Am The Walrus The Beatles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
992 Scarborough Fair Simon & Garfunkel![]()
![]()
991 Empire State Of Mind Jay-Z & Alicia Keys![]()
990 The Reflex Duran Duran![]()
989 Auto Vliegtuug Rowwen Hèze![]()
988 Wanted Dead Or Alive Bon Jovi![]()
987 Droomland André Hazes & Paul de Leeuw![]()
986 My Sweet Lord George Harrison![]()
![]()
985 The Air That I Breathe The Hollies![]()
984 MacArthur Park Donna Summer![]()
983 Heart-Shaped Box Nirvana![]()
982 Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) ABBA![]()
![]()
![]()
WAT EEN UUR!!!!
Duurt nog even het ijsglijdengenot.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
echt niemand zit op die kolder te wachten
gelukkig straks schaatsen
Ja jammerquote:
HATERquote:
3quote:Op donderdag 28 december 2017 13:59 schreef djenneke het volgende:
Er zitten maar twee kutnummers in het volgende uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |