quote:Op donderdag 28 december 2017 01:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wacht op de moog-solo. Je gaat flippen.
FritsFlits was ook zoveel online en had het jaar erna geen zin meer in de top 2000, het zou zonde zijn als dat jou ook overkomtquote:Op donderdag 28 december 2017 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb een keer eerder doorgehaald toen ik om 4 moest vertrekken, na een goed dutje post-werk kan ik weer prima de dag door
Ik waardeer jullie bezorgdheid hoor, maar ik ken mezelf inmiddels wel goed genoeg
Oh ja, die moog solo is inderdaad goddelijkquote:Op donderdag 28 december 2017 01:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wacht op de moog-solo. Je gaat flippen.
Oh nee hoor, dan is het toch al weer een jaar verder. Voor dit werk is 4 uur weg belachelijk vroeg en een grote inconvenience maar als ik daar hersteld van ben dan gaat het allemaal weer stukje bij beetje goedquote:Op donderdag 28 december 2017 01:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
FritsFlits was ook zoveel online en had het jaar erna geen zin meer in de top 2000, het zou zonde zijn als dat jou ook overkomtthat's all.
Gelukkig, dan ga ik niet meer zeurenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dan is het toch al weer een jaar verder. Voor dit werk is 4 uur weg belachelijk vroeg en een grote inconvenience maar als ik daar hersteld van ben dan gaat het allemaal weer stukje bij beetje goed
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ga ik niet meer zeuren
Behalve over de muziek dan.
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ga ik niet meer zeuren
Behalve over de muziek dan.
Ik kan alleen Zet Vuur Tegenover De Regen hebben.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens geen beste plaat van Adel
welke is de beste ?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Overigens geen beste plaat van Adel
Vet in de mixquote:Op donderdag 28 december 2017 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer gaat over een DJ heb ik gehoord.
Heb ook last van een wegzakkerquote:Op donderdag 28 december 2017 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer wakker te blijven, dit helpt niet.
Skyfall en Million Years Ago zijn mijn persoonlijke favorieten, daarna gaat het bergafwaarts voor mij.quote:
Als mijn moeder Adele wil horen in de auto zet ik altijd deze op.quote:
dnbquote:Op donderdag 28 december 2017 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als mijn moeder Adele wil horen in de auto zet ik altijd deze op.
Een eerbetoon aan Steven Biko blijkbaarquote:
Ach, beetje achtergrondinformatie kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan Steven Biko blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |