Skyfall en Million Years Ago zijn mijn persoonlijke favorieten, daarna gaat het bergafwaarts voor mij.quote:
Als mijn moeder Adele wil horen in de auto zet ik altijd deze op.quote:
dnbquote:Op donderdag 28 december 2017 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als mijn moeder Adele wil horen in de auto zet ik altijd deze op.
Een eerbetoon aan Steven Biko blijkbaarquote:
Ach, beetje achtergrondinformatie kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een eerbetoon aan Steven Biko blijkbaar
Oh hier kan ik het niet meer mee oneens zijn. Al komt dat ook door de overkill van alle nummers op dat album, oa ook Rumour Has It, Rolling In The Deep en Someone Like You, die werden helemaal grijsgedraaid.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan alleen Zet Vuur Tegenover De Regen hebben.
7:22 (album version)quote:Op donderdag 28 december 2017 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
de (edit) achter de titel vind ik voor een of andere reden zeer zorgwekkend
Ik heb het 'appeal' van Someone Like You nooit begrepen. Als een of andere jan doedel het op de piano speelde zong iedereen het luidkeels mee maar ik vind het niet meer dan een redelijke piano ballad. Ik ben blijkbaar totaal niet gevoelig voor bepaalde hypes of zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh hier kan ik het niet meer mee eens zijn. Al komt dat ook door de overkill van alle nummers op dat album, oa ook Rumour Has It, Rolling In The Deep en Someone Like You, die werden helemaal grijsgedraaid.
Ik kan Hometown Glory en Chasing Pavements altijd wel waarderen.
Damn, hopelijk draaien ze 2.05 (cut edit version).quote:Op donderdag 28 december 2017 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
7:22 (album version)
8:55 (single version)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |