Darts is niet voor niets een mentale sportquote:Op donderdag 28 december 2017 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Bizar hoeveel kansen en kansjes iemand kan laten liggen.
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hartslag toch even omhoog gegaan, niet verwacht van tevoren. Nu gaat RVB hem op een ongekende manier op de pijnbank leggen.
Doe eens even normaalquote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd onsympathieke Michael van Gerwen verdient de finaleplek niet ik hoop dat Raymond van Barneveld of Rob Cross hem uitschakelen.
Ik ook. En anders skip ik de finale gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
De altijd onsympathieke Michael van Gerwen verdient de finaleplek niet ik hoop dat Raymond van Barneveld of Rob Cross hem uitschakelen.
Yannick?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb zojuist besloten, ik ga de kroeg in vrijdag #bringbackwk2016quote:Op donderdag 28 december 2017 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Mijn hartslag toch even omhoog gegaan, niet verwacht van tevoren. Nu gaat RVB hem op een ongekende manier op de pijnbank leggen.
Die Rob Cross hype kan me niet snel genoeg doodgaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Stop eens met deze act, je doet die gast van twitter naquote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Jij bent verbannen van DRTquote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die Rob Cross hype kan me niet snel genoeg doodgaan.
johquote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stop eens met deze act, je doet die gast van twitter na
Was je toen ook in de kroeg?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten, ik ga de kroeg in vrijdag #bringbackwk2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |