sterkte amaquote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Pff recent een vriend verloren. Hakt er wel in dit.
hmm het is me niet bijgebleven in elk geval.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het laatste liedje dat ik draaide die avond.
vanaf gen 4 is rhyperior baas, voornamelijk omdat al zn weaknesses met 25% naar beneden gaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dit level 40, maar ik heb Rhydon enkel gebruikt in silver en daar kun je m krijgen door een Dragonair te ruilen
Wel een bazenpokemon. Best wel sterk.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Op elk album staan wel liedjes die daar over gaan. Te beginnen al bij Crawling op het 1e album.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef MielMonteur het volgende:
Jezus, wel heftig aangezien dit wss gaat over Chesters suicidale neigingen
Afgelopen twee dagen weinig van Cielke meegekregen maar ik ga vannacht eens drie kwartiertjes luisterenquote:
Fell on black daysquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef Amarantha het volgende:
2k17quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit ook nog een dodenbonus?
Of was dat ook 2016?
2017. En voordeel is dat Linkin Park die bonus nog 5 keer kan inzetten ofzo.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit ook nog een dodenbonus?
Of was dat ook 2016?
Postal Service ripoffquote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Echt, mensen die daar op stemmen, zijn nog erger dan Blof/Kensington/Coldplay volk
quote:
Owl City is samen met All Star de grootste meme van de lijst ookquote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Echt, mensen die daar op stemmen, zijn nog erger dan Blof/Kensington/Coldplay volk
Ditquote:
Firefliesquote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Het is hetzelfde volk.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Such Great Hightsquote:
Al heb ik niet op Fireflies gestemd, maar op The Saltwater Room. Beste nummer van Ocean Eyes en dus van Owl City in het algemeen.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is hetzelfde volk.
-zwaai-
Maar All Star is tenminste leukquote:Op woensdag 27 december 2017 19:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Owl City is samen met All Star de grootste meme van de lijst ook
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef MielMonteur het volgende:
Fireflies is gewoon een prima nummer
ik deel die mening nietquote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef MielMonteur het volgende:
Fireflies is gewoon een prima nummer
Je mening over mensen die op nummers stemmen die je niet aanstaan zegt meer over jezelf dan over de mensen waar je continue op zit te zeiken.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Zelfmoordneigingen van dat nummer.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Is dat niet een beeetje drastisch?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfmoordneigingen van dat nummer.
Die moeten opgenomen worden en op 1 januari gebingewatched!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo maar ff top 2000 a gogo kijken
Gerade dasquote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo maar ff top 2000 a gogo kijken
Een foto maken van je beeldschermquote:
het is een beetje een langspeelplaat die blijft hangen inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Je mening over mensen die op nummers stemmen die je niet aanstaan zegt meer over jezelf dan over de mensen waar je continue op zit te zeiken.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die moeten opgenomen worden en op 1 januari gebingewatched!
Was ook wel een hoogtepuntje he?!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerade das
Sorry, zit er nog in
Kut ik vergeet Meteor Shower, die moet op 2.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Beste nummers van het album Ocean Eyes:
1. The Saltwater Room
2. On the Wing
3. The Tip of the Iceberg
(...)
10. Fireflies
Ja.Had iets later op de avond gemogen.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was ook wel een hoogtepuntje he?!
quote:
Het is DE schaatsenquote:
Vol proteïenen ookquote:Op woensdag 27 december 2017 19:21 schreef ShinyStar het volgende:
Fireflies is gewoon heerlijk. Ik durf er wel voor uit te komen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja.Had iets later op de avond gemogen.
Ja, als zo'n nummer eenmaal binnenkomt, is dat toch even heftig.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
Fireflies komt net binnen bij mij. Niet het ergste nummer maar het blijft een beetje
Gezien wat er nu komt zou dat voor iederen beter zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is DE schaatsen
Oh... wacht :p Je bedoelt de niet-sport
Jij welquote:Op woensdag 27 december 2017 19:22 schreef Isorden het volgende:
Tijd om ff te nassen, mooi optijd weg voor lange frans
Ninthe?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is er met die chick van die andere hit gebeurt? Die was lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |