sterkte amaquote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Pff recent een vriend verloren. Hakt er wel in dit.
hmm het is me niet bijgebleven in elk geval.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was het laatste liedje dat ik draaide die avond.
vanaf gen 4 is rhyperior baas, voornamelijk omdat al zn weaknesses met 25% naar beneden gaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dit level 40, maar ik heb Rhydon enkel gebruikt in silver en daar kun je m krijgen door een Dragonair te ruilen
Wel een bazenpokemon. Best wel sterk.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Op elk album staan wel liedjes die daar over gaan. Te beginnen al bij Crawling op het 1e album.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef MielMonteur het volgende:
Jezus, wel heftig aangezien dit wss gaat over Chesters suicidale neigingen
Afgelopen twee dagen weinig van Cielke meegekregen maar ik ga vannacht eens drie kwartiertjes luisterenquote:
Fell on black daysquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:14 schreef Amarantha het volgende:
2k17quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit ook nog een dodenbonus?
Of was dat ook 2016?
2017. En voordeel is dat Linkin Park die bonus nog 5 keer kan inzetten ofzo.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit ook nog een dodenbonus?
Of was dat ook 2016?
Postal Service ripoffquote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Echt, mensen die daar op stemmen, zijn nog erger dan Blof/Kensington/Coldplay volk
quote:
Owl City is samen met All Star de grootste meme van de lijst ookquote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Echt, mensen die daar op stemmen, zijn nog erger dan Blof/Kensington/Coldplay volk
Ditquote:
Firefliesquote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Het is hetzelfde volk.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna Owl City
Such Great Hightsquote:
Al heb ik niet op Fireflies gestemd, maar op The Saltwater Room. Beste nummer van Ocean Eyes en dus van Owl City in het algemeen.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is hetzelfde volk.
-zwaai-
Maar All Star is tenminste leukquote:Op woensdag 27 december 2017 19:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Owl City is samen met All Star de grootste meme van de lijst ook
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef MielMonteur het volgende:
Fireflies is gewoon een prima nummer
ik deel die mening nietquote:Op woensdag 27 december 2017 19:18 schreef MielMonteur het volgende:
Fireflies is gewoon een prima nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |