Ja, moet er niet aan denken om voor altijd te leven...quote:
Dat tweede is inderdaad wel een probleem op de radio.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Funky.
Wel beetje grote bril.
Ik moet nog steeds stemmen. Maar ik weet niet wie die gozert is.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Welke DJ vinden jullie echt waardeloos
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Jan Willem
• Evelien
• Cielke
• Die laatste gozert
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ook niet, maar ik vind ze ook vrij weinig aan.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog steeds geen oliebollen gegeten deze winter
Ja dat is zeker....quote:Op woensdag 27 december 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh jee! Een epidemie!
WE ARE ALL GONNA DIE!!!!!
Ik één keer en ik heb daarna een groepje Irakezen proefboringen zien verrichten rond de kraam, omdat er zo idioot veel olie inzat.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog steeds geen oliebollen gegeten deze winter
Ja, daarom word ik gewoon niet geborenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dat is zeker....
De enige zekerheid in het leven. Als je geboren word, ga je ook weer een keer dood.
Met volle overtuiging op Wout gestemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Welke DJ vinden jullie echt waardeloos
• Gerard
• Bart
• Gijs
• Annemieke
• Ruud
• Wouter
• Stefan
• Jan Willem
• Evelien
• Cielke
• Die laatste gozert
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Top 3 beste DJ's:quote:Op woensdag 27 december 2017 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 3 slechtste DJs
1. Gijs
2. Ruud
3. Evelien
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik één keer en ik heb daarna een groepje Irakezen proefboringen zien verrichten rond de kraam, omdat er zo idioot veel olie inzat.
Ik ken ze geen van allenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Resultaat vorige poll
Rob tijdens de Top 2000quote:Op woensdag 27 december 2017 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top 3 beste DJ's:
1. Rob
2. JW
3. Cielke
Weerzinwekkende post dit.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob tijdens de Top 2000!!!!
Top 3:quote:Op woensdag 27 december 2017 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Top 3 beste DJ's:
1. Rob
2. JW
3. Cielke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |