Respect, kerel.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dag één zit erop.
Ben nu al gaar.
Maar eerst anderhalf uur rijden en dan nog een huiswerkopdracht doen...
Maar ik ben blij voor alle vakantievierders onder jullie!
Mensen die dit niks vinden houden gewoon niet van muziek.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef Fred_B het volgende:
Wat een eensgezindheid over dit nummer
Kan daar ook niks mee...quote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Spinvis.... * OscarMopperkont kan daar echt niks mee
*vinkt afquote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef djenneke het volgende:
Ik heb dit jaar nog niet getypt dat ik De Dijk haat. Bij dezen. Hebben we dat ook alvast gehad.
Knolraap en schorseneren wel trouwens.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lof en Prei staat niet in de lijst
Het is ook mijn favoriet, ik haat het heel erg. Maar andere nummers gewoon nog veel meerquote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat maghet opkomende nummer is denk ik mijn favoriet van ze, hoewel ik lang niet alles van ze geweldig vind.
Wat wil je met deze kwaliteits muziekquote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef Fred_B het volgende:
Vorig jaar wel op Let it Happen gestemd, compleet tegen eigen verwachting in. Ik kan dat stemmetje van die zanger gewoon echt heel moeilijk hebben. Maar LIH vind ik een mooi nummer.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef Mani89 het volgende:
1268 The Less I Know The Better Tame Impala
1267 Bagagedrager Spinvis
[ afbeelding ]
Hoop het, zou sowieso zonde zijn dat zonder dodenbonus alles er weer uitdondert....quote:Op woensdag 27 december 2017 17:10 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me niets verbazen als dit nummer volgend jaar nog stijgt. Veel mensen kennen dit niet en vinden het ook een lekker nummer.
Ook pas vorig jaar eruit gevallen volgens mijquote:Op woensdag 27 december 2017 17:10 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou me niets verbazen als dit nummer volgend jaar nog stijgt. Veel mensen kennen dit niet en vinden het ook een lekker nummer.
Muzikanten dansen nietquote:Op woensdag 27 december 2017 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van mij mag Laat het vanavond gebeuren wel in de lijst
BINGOquote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef Isorden het volgende:
Denk je dat je de little river band?
'Is gewoon goed man.. gewoon goed..'quote:Op woensdag 27 december 2017 17:09 schreef Fred_B het volgende:
Maar Less you know is toch wel een heul lekker nummer? Of komt dat door die clipquote:Op woensdag 27 december 2017 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar wel op Let it Happen gestemd, compleet tegen eigen verwachting in. Ik kan dat stemmetje van die zanger gewoon echt heel moeilijk hebben.
Ruud kan zich dat volgens mij al niet meer herinneren.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Allemaal helemaal"
Terwijl je er net 3 af hebt gekapt alsof het uitstekende takken warenRuud
Jij houdt zeker veel van verrassingen met zoveel nummers die je niet kentquote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is echt het beste uur.
1273 Refugee Tom Petty & The Heartbreakers
1272 It's A Long Way There Little River Band
1271 Als Het Golft De Dijk
1270 Midnight Train To Georgia Gladys Knight & The Pips
1269 Hold Me Anouk & Douwe Bob
1268 The Less I Know The Better Tame Impala![]()
1267 Bagagedrager Spinvis
1266 You Took The Words Right Out Of My Mouth Meat Loaf
1264 Cry Baby Janis Joplin
1263 Calypso John Denver
1262 Somebody Told Me The Killers
Alcohol doodt bacteriënquote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef peaceman het volgende:
*zit al aan de borrel... fuck de griep!
+1quote:Op woensdag 27 december 2017 17:12 schreef Zorro het volgende:
De beste van De Dijk is natuurlijk Niemand In De Stad
Zo hoort dat.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef peaceman het volgende:
Ja, maar wel zonder McDonald.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is van de Doobie Brothers toch?
Heb je nog geneukt?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Is gewoon goed man.. gewoon goed..'
[ afbeelding ]
Wat een schande isquote:Op woensdag 27 december 2017 17:12 schreef laxus13 het volgende:
Ook maar de enige notering van deze band
Borrels zijn goed tegen de griep!quote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef peaceman het volgende:
Baasquote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef peaceman het volgende:
Gaat het over neuken?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'Is gewoon goed man.. gewoon goed..'
[ afbeelding ]
Moet zeggen luister nog wel eens een paar nummers van de little river band, deze, home on a monday en forever blue zijn echt genotquote:Op woensdag 27 december 2017 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typische Top 2000 plaat dit. Dit hoor je verder echt nooit
Die laatste 2 hadden er ook best ingemogenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet zeggen luister nog wel eens een paar nummers van de little river band, deze, home on a monday en forever blue zijn echt genot
Waarschijnlijk ken ik heel veel wel maar met een titel kan ik niet zoveel.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij houdt zeker veel van verrassingen met zoveel nummers die je niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |