Jawel, die heb ik al gehoord.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Leuk dat deze er zo hoog in staat. Dakota nog niet geweest toch?
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet kaler dan normaal.
Nee, maar de dagen dat ik echt nergens last van had waren op de vingers van 1 hand wel te tellen.
Yupquote:
En dat in de middagquote:
Is wel heel ruim geinterpreteerd.quote:
Hoe is dat mogelijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik al gehoord.
Ai, geen best jaar dan neequote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet kaler dan normaal.
Nee, maar de dagen dat ik echt nergens last van had waren op de vingers van 1 hand wel te tellen.
jawel rond 1600 staat iequote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Leuk dat deze er zo hoog in staat. Dakota nog niet geweest toch?
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 27 december 2017 16:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ai, geen best jaar dan neeHet kan dus alleen maar beter worden in 2018
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet kaler dan normaal.
mooi nummer man, maar is meer door persoonlijke reden een stem waard geweest van mijquote:Op woensdag 27 december 2017 16:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt die Stereopho niks
dat is enorme luxe ja...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
Zolang ik gezond erdoor heen gekomen ben vind ik het al snel een goed jaar
Nee, wij hebben geen Gilles de la Tourette.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Roepen jullie ook altijd Klootzak! bij Wat zou je doen? van Marco en Ali B? Gewoon, omdat het kan?
Je komt een beetje in een stresscirkel terecht jaquote:
WHAT DO WE WANT?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen Gilles de la Tourette.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
WHAT DO WE WANT?
A CURE FOR TOURETTES!
WHEN DO WE WANT IT?
CUNT!!
Is het wel duidelijk wat het is? Wat zijn de vooruitzichten?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je komt een beetje in een stresscirkel terecht ja
Ik ben nog jong dus dat moet ook wel, als ik wat ouder wordt zal die luxe wel weer verminderenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is enorme luxe ja...
ik heb elk jaar wel wat, gelukkig relatief onschuldig allemaal dus geen reden tot klagen
niet alleen voor Djenneke, voor ons allemaal! Vooral op gezondheid!quote:Op woensdag 27 december 2017 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen heffen we het glas op een mooi 2018 voor Djenneke
(en wat gaan jullie weer hard, ik kijk 5 minuten niet en er zijn 50 posts bij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |