Er moet iets beter zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Blaosmeziek heb ik op een blauwe maandag nog op gestemd, die is wel goed in het vangen van het Limburgse dorpsleven
De neus omhoeg - - - - - - 282 183 138 297 - - - - - - - - 1285quote:Op woensdag 27 december 2017 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Erin in 2004 ofzo, daarna eruit in 2006 of 2007 (vanaf plek 500 denk ik) nadat de stagiair de plaat uit de keuzelijst haalde en dit jaar voro t eerst weer terug in de keuzelijst en nu weer relatief hoog in de top
Oh jee. Problemen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Sorry, even corrigeren, want ik zie dit zo vaak fout gaan: De taal heet Afrikaans, niet Zuid Afrikaans. 😶
Ja snap wel dat je daarna de kist in wil.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Chiappucci het volgende:
Populair begrafenisnummer hier in Limburg
Niks mis met een kut waar muziek in zitquote:
Dat geldt ook voor alles van Frans Duijts.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik versta er verder niks van maar vind het wel een vrolijk deuntje
Ben jij een Limburger?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Chiappucci het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De neus omhoeg - - - - - - 282 183 138 297 - - - - - - - - 1285
Da's wel vrij bizar ja
O de enige man die recht heeft op twee paspoorten?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor alles van Frans Duijts.
Zou wel leuk zijn als Frans Duijts Spaanstalig zou zingen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor alles van Frans Duijts.
Dan ben je wel erg dronken. Dat wordt niks.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met een kut waar muziek in zit
Hier Jamiroquai - Deeper Underground.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Chiappucci het volgende:
Belgie heeft al een Limburg denk niet dat ze op een tweede zitten te wachtenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer gaan we Limburg een keertje aan België cadeau doen?
Ik heb op November gestemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
overigens heeft Rowwen wel wat leuke noteringen maar deze hoort er dus niet bij
Een radio in een kut vind ik wel heel bijzonder tbhquote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met een kut waar muziek in zit
Jup. Vanwaar die verbazing?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij een Limburger?
Vraag me nog altijd af wat z'n voornaam nu isquote:
Al een paar keer geprobeerd. Ze willen het niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer gaan we Limburg een keertje aan België cadeau doen?
Ik in december.quote:
Ja, de spelling was verkeerd, Mister Bo Jangles heet ie.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wat z'n voornaam nu is
Dat vraag ik me af van Mrs. Robinson.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de Belgische Limburgers het heel leuk zouden vinden voor een hereniging van een groot Limburgquote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Belgie heeft al een Limburg denk niet dat ze op een tweede zitten te wachten
Ja, geen idee. Niet direct achter je gezocht. Bij andere Limburgers merk je het wat sneller. Die juichen dan bijvoorbeeld voor Roy Curvers enzo, weet je wel.quote:
Vicki Sue denk ikquote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af van Mrs. Robinson.
ik zou er nog niet dood op gevonden willen wordenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Chiappucci het volgende:
Hans.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet levendquote:Op woensdag 27 december 2017 16:18 schreef alopio het volgende:
[..]
ik zou er nog niet dood op gevonden willen worden
Curvers kan toch niks manquote:Op woensdag 27 december 2017 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Niet direct achter je gezocht. Bij andere Limburgers merk je het wat sneller. Die juichen dan bijvoorbeeld voor Roy Curvers enzo, weet je wel.
Gewoon heel Vlaanderen er weer bijquote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de Belgische Limburgers het heel leuk zouden vinden voor een hereniging van een groot Limburg
elke keer weer kippevelquote:
Past goed bij Limburg dusquote:
Zou ik voor tekenenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon heel Vlaanderen er weer bij
Doe maar niet, ben niet voor niks naar Belgisch Limburg vertrokken.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de Belgische Limburgers het heel leuk zouden vinden voor een hereniging van een groot Limburg
Dat weer niet, dan hebben we geen Zuiderburen met een grappig accent om grappen over te maken en om nou opeens moppen over Fransen te bedenken vind ik weer wat te ver gaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel dat dan infrastructuur gaat kosten?quote:
Daar wonen meer Nederlanders dan Belgen, dat is bijna eng.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef asco het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben niet voor niks naar Belgisch Limburg vertrokken.
Scheelt klauwen met geld.
Iemand leunde even op de schuifjes.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
daar gebeurde iets raars met het geluid
Niet iedere Nederlander laat zich naaien.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar wonen meer Nederlanders dan Belgen, dat is bijna eng.
eigenlijk pas de laatste jaren echt doorgedrongen hoe mooi het is...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Blijft wel één van mijn lievelingsnummers
Zolang VVD aan het roer zit hebben ze het er voor over.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoeveel dat dan infrastructuur gaat kosten?
Als je over de Belgische wegen rijdt heb je anders wel het gevoel alsof er iemand van achter naar binnen wil.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef asco het volgende:
[..]
Niet iedere Nederlander laat zich naaien.
Tuurlijk wel, je hebt Brabantquote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat weer niet, dan hebben we geen Zuiderburen met een grappig accent om grappen over te maken en om nou opeens moppen over Fransen te bedenken vind ik weer wat te ver gaan.
Ik stuur de rekening wel naar Junckerquote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoeveel dat dan infrastructuur gaat kosten?
Heb er eigenlijk altijd wel op gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk pas de laatste jaren echt doorgedrongen hoe mooi het is...
We zijn al een buurland van Frankrijk dus eigenlijk verandert er dan niet zoveel.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat weer niet, dan hebben we geen Zuiderburen met een grappig accent om grappen over te maken en om nou opeens moppen over Fransen te bedenken vind ik weer wat te ver gaan.
Ik juich inderdaad niet per se harder voor Woutje Poels dan voor Robert Gesink, om maar wat te noemen. Je had het overigens wel kunnen weten doordat ik me in VBL af en toe als VVV-fan voordoe.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Niet direct achter je gezocht. Bij andere Limburgers merk je het wat sneller. Die juichen dan bijvoorbeeld voor Roy Curvers enzo, weet je wel.
Dat heb ik met Wonderful Lifequote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk pas de laatste jaren echt doorgedrongen hoe mooi het is...
In Brabant praten ze tenminste Nederlands zoals t heurt.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je over de Belgische wegen rijdt heb je anders wel het gevoel alsof er iemand van achter naar binnen wil.
Wanneer gaan we Gerard van Maasakkers de lijst in stemmen?quote:
ik blijf er nu waarschijnlijk wel op stemmen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk altijd wel op gestemd
We hebben wel een mooie zachte gquote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Brabant praten ze tenminste Nederlands zoals t heurt.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik blijf er nu waarschijnlijk wel op stemmen.
Zegt me niks. Zijn naam nodigt niet echt uit.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Gerard van Maasakkers de lijst in stemmen?
Als van die matige dialectmeuk van Rowwen Heze de lijst kan halen, dan mag wat Brabantse kwaliteit niet achterblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |