Dit vraag ik me ook af. Famke LouiseGodinquote:Op woensdag 27 december 2017 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Op welke plek staat Famke Louise dit jaar eigenlijk #durftevragen
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:06 schreef Cee het volgende:
djenneke, n00bie, laat 2017 de pestpleuris krijgen en ik wens jullie het allerbeste voor 2018.
Voor degenen die zich nu gepasseerd voelen: over 4 dagen doe ik dit weer.
ditquote:Op woensdag 27 december 2017 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet alleen voor Djenneke, voor ons allemaal! Vooral op gezondheid!
djenneke, n00bie, laat 2017 de pestpleuris krijgen en ik wens jullie het allerbeste voor 2018.
Voor degenen die zich nu gepasseerd voelen: over 4 dagen doe ik dit weer.
Hoeft niet perse hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben nog jong dus dat moet ook wel, als ik wat ouder wordt zal die luxe wel weer verminderen
Mwa, niet echt, ik heb medicijnen voor een gedeelte, maar of dat de oorzaak van alles isquote:Op woensdag 27 december 2017 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het wel duidelijk wat het is? Wat zijn de vooruitzichten?
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet alleen voor Djenneke, voor ons allemaal! Vooral op gezondheid!
Pink/P!nk (sinds wanneer schrijf je dat andersquote:
Ow dat maakt het erg lastig...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, niet echt, ik heb medicijnen voor een gedeelte, maar of dat de oorzaak van alles is
Doe eens even niet zo positiefquote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
* OscarKnuffelkont wenst ook iedereen hier een mooi 2018 met veel mooie dingen en goede gezondheid!
Heb haar zelf ook altijd een van de betere pop artiesten gevondenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pink/P!nk (sinds wanneer schrijf je dat anders) is echt de nieuwe queen of pop, live zo ontzettend sterk
Ja maar wel met een hoop foutjesquote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind Pink wel één van de beste artiesten van de huidige tijd.
je kent de Cup song niet?quote:
Wie is dit?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
* OscarKnuffelkont wenst ook iedereen hier een mooi 2018 met veel mooie dingen en goede gezondheid!
D cup?quote:
Nobody's fucking perfect.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar wel met een hoop foutjes
D Cup song?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
Had Blof gewildquote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef MielMonteur het volgende:
Deze tekst is wel Bløf-niveau hoor
Wat is bae?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb haar zelf ook altijd een van de betere pop artiesten gevondenFamily Portrait is bae
snelheidspelletjesquote:
Laten we het houden op iets wat je erg leuk/mooi vindtquote:
Dat moet je niet willen, solo is ze een stuk minder sterk.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:11 schreef ShinyStar het volgende:
Cielke mag van mij gewoon op de plek van Ruud.
Eenschquote:Op woensdag 27 december 2017 16:11 schreef ShinyStar het volgende:
Cielke mag van mij gewoon op de plek van Ruud.
Deze man weetquote:
Da's heul geen Partnerlinkquote:
Hoeft voor mij ook niet. Ja, Limbo.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet hoeveel Limbo's hier zitten...maar dit hoeft voor mij echt niet.
Dat vind ik ook van Bloasmuziek...maar die zal ook wel ergens zwerven in de lijst.quote:
Als Limbo hoeft het ook niet voor mij, zijn nog een stuk betere limburgse traxquote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet hoeveel Limbo's hier zitten...maar dit hoeft voor mij echt niet.
Ik ken wel baie uit het Zuid Afrikaans, maar dat betekent veelquote:Op woensdag 27 december 2017 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we het houden op iets wat je erg leuk/mooi vindt
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef Cee het volgende:
Rowwen Hčze.
Ja lynch me maar, don't care.
Dankzij de keuzelijstquote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het verloop van dit nummer is tamelijk bizar.
671 iddquote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Bloasmuziek...maar die zal ook wel ergens zwerven in de lijst.
hoezo, komt de outro aan het begin en de intro aan het eind ofzo?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het verloop van dit nummer is tamelijk bizar.
Blaosmeziek heb ik op een blauwe maandag nog op gestemd, die is wel goed in het vangen van het Limburgse dorpslevenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Bloasmuziek...maar die zal ook wel ergens zwerven in de lijst.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:12 schreef asco het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook niet. Ja, Limbo.
Oh gelukkig.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Als Limbo hoeft het ook niet voor mij, zijn nog een stuk betere limburgse trax
Die is echt te erg en staat nog best hoog ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is geen Limburgs.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef alopio het volgende:
hier wordt ik niet vrolijk van...of in het Limburgs
Hir word ik nie vroulyk van
Erin in 2004 ofzo, daarna eruit in 2006 of 2007 (vanaf plek 500 denk ik) nadat de stagiair de plaat uit de keuzelijst haalde en dit jaar voro t eerst weer terug in de keuzelijst en nu weer relatief hoog in de topquote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoezo, komt de outro aan het begin en de intro aan het eind ofzo?
Sorry, even corrigeren, want ik zie dit zo vaak fout gaan: De taal heet Afrikaans, niet Zuid Afrikaans. 😶quote:Op woensdag 27 december 2017 16:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken wel baie uit het Zuid Afrikaans, maar dat betekent veel
Had ze een soa in haar mond?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh zou dat die dochter zijn geweest waar Damien Rice over zong?
Ik versta er verder niks van maar vind het wel een vrolijk deuntjequote:
ik mag niet in het donkere verre land komenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:14 schreef asco het volgende:
[..]
Dat is geen Limburgs.
Limburg begint onder Beek.
Hey wurrich neet vroluk vaan maaaaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |