elke keer weer kippevelquote:
Past goed bij Limburg dusquote:
Zou ik voor tekenenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon heel Vlaanderen er weer bij
Doe maar niet, ben niet voor niks naar Belgisch Limburg vertrokken.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de Belgische Limburgers het heel leuk zouden vinden voor een hereniging van een groot Limburg
Dat weer niet, dan hebben we geen Zuiderburen met een grappig accent om grappen over te maken en om nou opeens moppen over Fransen te bedenken vind ik weer wat te ver gaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel dat dan infrastructuur gaat kosten?quote:
Daar wonen meer Nederlanders dan Belgen, dat is bijna eng.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef asco het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben niet voor niks naar Belgisch Limburg vertrokken.
Scheelt klauwen met geld.
Iemand leunde even op de schuifjes.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
daar gebeurde iets raars met het geluid
Niet iedere Nederlander laat zich naaien.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar wonen meer Nederlanders dan Belgen, dat is bijna eng.
eigenlijk pas de laatste jaren echt doorgedrongen hoe mooi het is...quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja![]()
Blijft wel één van mijn lievelingsnummers
Zolang VVD aan het roer zit hebben ze het er voor over.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoeveel dat dan infrastructuur gaat kosten?
Als je over de Belgische wegen rijdt heb je anders wel het gevoel alsof er iemand van achter naar binnen wil.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef asco het volgende:
[..]
Niet iedere Nederlander laat zich naaien.
Tuurlijk wel, je hebt Brabantquote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat weer niet, dan hebben we geen Zuiderburen met een grappig accent om grappen over te maken en om nou opeens moppen over Fransen te bedenken vind ik weer wat te ver gaan.
Ik stuur de rekening wel naar Junckerquote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoeveel dat dan infrastructuur gaat kosten?
Heb er eigenlijk altijd wel op gestemdquote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk pas de laatste jaren echt doorgedrongen hoe mooi het is...
We zijn al een buurland van Frankrijk dus eigenlijk verandert er dan niet zoveel.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat weer niet, dan hebben we geen Zuiderburen met een grappig accent om grappen over te maken en om nou opeens moppen over Fransen te bedenken vind ik weer wat te ver gaan.
Ik juich inderdaad niet per se harder voor Woutje Poels dan voor Robert Gesink, om maar wat te noemen. Je had het overigens wel kunnen weten doordat ik me in VBL af en toe als VVV-fan voordoe.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Niet direct achter je gezocht. Bij andere Limburgers merk je het wat sneller. Die juichen dan bijvoorbeeld voor Roy Curvers enzo, weet je wel.
Dat heb ik met Wonderful Lifequote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk pas de laatste jaren echt doorgedrongen hoe mooi het is...
In Brabant praten ze tenminste Nederlands zoals t heurt.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je over de Belgische wegen rijdt heb je anders wel het gevoel alsof er iemand van achter naar binnen wil.
Wanneer gaan we Gerard van Maasakkers de lijst in stemmen?quote:
ik blijf er nu waarschijnlijk wel op stemmen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk altijd wel op gestemd
We hebben wel een mooie zachte gquote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Brabant praten ze tenminste Nederlands zoals t heurt.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik blijf er nu waarschijnlijk wel op stemmen.
Zegt me niks. Zijn naam nodigt niet echt uit.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Gerard van Maasakkers de lijst in stemmen?
Als van die matige dialectmeuk van Rowwen Heze de lijst kan halen, dan mag wat Brabantse kwaliteit niet achterblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |