Radio blijft wel aan hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je beter het afgelopen half uur kunnen doen
Dit is wel een uitstekend moment anders.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je beter het afgelopen half uur kunnen doen
Dat nummer kan ik ergens nog wel om lachen omdat het een heel doorzichtige parodie op het ESF is. Maar in de Top 2000 heeft dat soort meligheid natuurlijk niets te zoeken.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:39 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
De regenboog-rainbow is een draaaaaak van een nummer.
Mensen die daarop stemmen mogen wel een vuurpeloton proberen te overleven wat mij betreft
Alleen maar goedquote:Op woensdag 27 december 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso heeft Dotan een matig jaar gehad
En auto's.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
"I like French Toast better than toast, and a French kiss better than a regular kiss. So when something is French, it's always better....... Except for people...."
2000 had nog een te hoge notering geweestquote:Op woensdag 27 december 2017 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
205, veels te hoge notering voor Dotan
Ik vind die van Per Lei erger eigenlijk, en van La Solitudinequote:Op woensdag 27 december 2017 14:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik ergens nog wel om lachen omdat het een heel doorzichtige parodie op het ESF is. Maar in de Top 2000 heeft dat soort meligheid natuurlijk niets te zoeken.
Voor de rest zijn het vooral verkrachtingen van mooie nummers waar Paul de Leeuw zich mee bezighoudt. Vooral die van Une Belle Histoire kan ik oprecht chagrijnig van worden.
Ik vraag me altijd af of hij nou serieus denkt dat hij iets toevoegt, of zelf ook wel beseft dat hij gewoon probeert wat extra centjes te verdienen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik ergens nog wel om lachen omdat het een heel doorzichtige parodie op het ESF is. Maar in de Top 2000 heeft dat soort meligheid natuurlijk niets te zoeken.
Voor de rest zijn het vooral verkrachtingen van mooie nummers waar Paul de Leeuw zich mee bezighoudt.
Vorig jaar nog op 82quote:Op woensdag 27 december 2017 14:41 schreef MTheBassman het volgende:
205, veels te hoge notering voor Dotan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |