Dit is jeugdsentiment voor mijquote:
Droge doosquote:
"I threw that piece of shit away, on the Champs'Elysees"quote:Op woensdag 27 december 2017 14:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeker omdat jouw computer ook zegt dat je homo bent.
Ik droog dit uur spontaan op ja. Neem het me eens kwalijkquote:
Blof en Kensington zouden willen dat ze daar ooit op kwamenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:35 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
"I threw that piece of shit away, on the Champs'Elysees"
wat een een fantastische songwriting hoor
wel logisch ja na Kane en Blofquote:Op woensdag 27 december 2017 14:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik droog dit uur spontaan op ja. Neem het me eens kwalijk![]()
Dat is prima, snap ik ook wel danquote:
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Was 'ze verkoopt boerenkool, pak de shampoo erbij' tijdens dit nummer al gezegd?
Ook aan Frans Duijts?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
Ik heb echt een schijt hekel aan alles wat Frans is.
Frans Duijts?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
Soixante-neuf?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
Hij komt uit Algerijequote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
Une Belle Histoire vind ik nog wel mooiquote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
Klinkt raar danquote:Op woensdag 27 december 2017 14:37 schreef Uccie het volgende:
Dit zou een saxofoon moeten zijn mensen...
"I like French Toast better than toast, and a French kiss better than a regular kiss. So when something is French, it's always better....... Except for people...."quote:Op woensdag 27 december 2017 14:36 schreef Achterhoker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |